نمایشگاه CES 2020: هوش مصنوعی جدید سامسونگ / بیکسبی جای خود را به نئون می دهد

بزودی نمایشگاه CES 2020 آغاز خواهد شد. تا به امروز هیچ خبری از برنامه سامسونگ در این نمایشگاه معتبر را نشنیده بودیم اما امروز مطلع شده ایم که این شرکت کره ای برنامه ویژه ای برای ارائه هوش مصنوعی جدیدی را دارد. نئون نامی است که برای این هوش مصنوعی انتخاب شده.

پیش از این بیکسبی، هوش مصنوعی بود که برای گوشی های هوشمند سامسونگ مورد استفاده قرار می گرفت. اما این هوش مصنوعی آن گونه که باید و شاید عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشت و بسیاری از کاربران از عملکرد بیکسبی ناراضی بودند.

در طرف مقابل اپل اما هوش مصنوعی سیری را در اختیار داشت و بدون هیچگونه تعریف اضافی باید گفت که تا به امروز سیری بدون رقیب و بسیار هوشمندانه به فعالیت خود ادامه می دهد. در حالی که زمان زیادی به شروع نمایشگاه CES 2020 زمان باقی نمانده، سامسونگ قرار است از جدیدترین تکنولوژی AI خود پرده برداری کند.

نئون می تواند براحتی با شما وارد مکالمه شود و حتی به برخی از فعالیت های حرکتی نیز مجهز شده که نشان از فعالیت بهتر آن به نسبت بیکسبی دارد. با توجه به اینکه سامسونگ قصد دارد تا از گوشی های هوشمند خانواده اس 20 خود در سال میلادی جدید پرده برداری کند، احتمال می رود که شاهد حضور نئون در این گوشی های هوشمند نیز باشیم.

منبع: techradar

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد