شخصیت Black Adam به فهرست قهرمان های MultiVersus خواهد پیوست

تایید شده است که Black Adam اواخر این هفته به فهرست MultiVersus خواهد پیوست. در همین راستا توییتی در حساب رسمی MultiVersus فاش کرد که ضد قهرمان DC Comics به عنوان بیست و دومین شخصیت قابل بازی به بازی اضافه خواهد شد.

پس در انتظار ورود Black Adam به این دنیای جذاب باشید.

یک ضد قهرمان جدید در راه است

Joining Black Adam  یک حالت جدید Arcade است که همزمان به بازی نیز اضافه خواهد شد. اگرچه مشخص نیست که این حالت شامل چه مواردی می شود، اعتقاد بر این است که یک قالب سنتی به سبک آرکید است که در آن بازیکنان از طریق یک سری از حریفان مبارزه می کنند.

Dataminers MultiVersus  قبلاً کشف کرده بودند که حالت Arcade ظاهراً دارای سه سطح دشواری و شامل 10 مرحله است.

کارگردان بازی تونی هوین نیز به یکی از دنبال کنندگان در توییتر تایید کرد که حالت Arcade از Co-op  آنلاین پشتیبانی می کند.

اضافه شدن بلک آدام به عنوان یک شخصیت قابل بازی همزمان با اکران فیلم سینمایی برادران وارنر به همین نام با بازی دواین «راک» جانسون است. این فیلم توانست نظر طرفداران و همچنین منتقدین را تا حدوی جلب کند و خود را یک اثر مستقل نشان دهد که البته دواین جانسون کمک شایانی انجام داد.

با این حال، طراحی MultiVersus برای بلک آدام به جای اینکه شبیه جانسون باشد، بیشتر شبیه نسخه‌هایی از این شخصیت است که در طول سال‌ها در کتاب‌های کمیک DC دیده می‌شود.

آخرین به روز رسانی بزرگ برای MultiVersus دو هفته پیش بود که Stripe از Gremlins را به عنوان یک شخصیت قابل بازی اضافه کرد.

این به روز رسانی همچنین یک رویداد زمان محدود هالووین را اضافه کرد که در آن بازیکنان می توانند برای بازی و برنده شدن در مسابقات آب نبات به دست آورند، سپس این آب نبات را روی آیتم های زمان محدودی از جمله دو پوسته، یک شکلک و یک نماد نمایه صرف کنند.

نظر شما در مورد شخصیت بلک آدام چیست؟ حضور او تا چه حد می تواند به جذابیت های این عنوان بی افزاید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024