کپکام درحال حاضر برنامه ای برای بازسازی Resident Evil Code Veronica ندارد

یکی از تولیدکنندگان Capcom ادعا کرده است که این شرکت در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بازسازی نسخه کلاسیک Resident Evil Code: Veronica ندارد.

باز هم مقاومت های معروف کپکام

یوشیاکی هیرابایاشی، تهیه ‌کننده سریال، در گفتگو با وب‌سایت  Noisy Pixel، گفت که هیچ برنامه مشخصی برای توسعه Resident Evil Code: Veronica Remake وجود ندارد، اما این فرصت را کاملاً رد نکرد و اظهار داشت که اگر «فرصت پیش بیاید، شاید.

بازی Resident Evil Code: Veronica Remake در سال 2000 (و بعداً بر روی پلتفرم های دیگر) منتشر شد و به طور معمول بین Resident Evil 2 و 3 اتفاق می افتد. بنابراین از نظر تلاش های مداوم Capcom  برای بازسازی سری، از نظر فنی نادیده گرفته شده است.

این بازی به دنبال قهرمان‌های داستان کلر ردفیلد و برادرش کریس ردفیلد است که برای زنده ماندن از شیوع زامبی در جزیره‌ای دورافتاده در قطب جنوب مبارزه می ‌کنند.

ادعا شده است که Code Veronica در ابتدا قرار بود دنباله اصلی بازی Resident Evil 2 باشد، قبل از اینکه در یک قرارداد انحصاری سونی، آن را به عنوان یک اسپین آف تغییر نام داد. Veronica  از نظر فنی آخرین عنوان Resident Evil بود که صرفاً بر روی ترس بقا تمرکز داشت، قبل از اینکه Resident Evil 4  این فرنچایز را در جهتی اکشن ‌محورتر ببرد.

نسخه به روز شده بازی، Code: Veronica X، برای PS2 (2001) و GameCube (2003) منتشر شد و بعداً در سال 2011 به ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتقل شد.

جدیدترین ساخته کپکام با عنوان Resident Evil 4 Remake در تاریخ 24 مارس 2023 برای پلتفرم های PS5، Xbox Series X / S، PS4 و PC از طریق استیم منتشر خواهد شد. در ضمن این بازی از پلی استیشن VR 2 هم پشتیبانی می کند.

به نظر شما آیا کپکام در ظاهر چنین چیزی را بیان میکند؟

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند