بازی The Crew 2 با 60 فریم در ثانیه در Xbox Series S قابل پخش است

یوبی سافت آپدیت جدیدی را برای بازی The Crew 2 منتشر کرده که تجربه آن را بر روی Xbox Series S بهتر می کند. با سرعت 60 فریم وارد مسابقات هیجان انگیز شوید.

مسابقات با سرعت بیشتر برگزار می شود

اخیراً شرکت یوبی سافت تعداد زیادی از بازی های خود را با نسخه های نسل بعدی به روز رسانی کرده است تا بازیکنان بتوانند عملکرد بهتری را در تمام بخش های خود تجربه کنند. چند وقت پیش بازی The Crew 2 برای کنسول Xbox Series X آپدیت شده بود و نسخه هم نسل خود یعنی Xbox Series S را فراموش کرده بود. با این حال، روز موعود فرا رسیده است و در نهایت The Crew 2 به عنوان بخشی از آپدیت فصل جدید، اکنون با سرعت 60 فریم بر ثانیه در Xbox Series S  قابل اجرا است.

بازی The Crew 2  از طریق وب سایت رسمی خود، تمام اخبار و اصلاحاتی را که با پچ جدید، متعلق به فصل هفتم بازی ارائه می شود، به تفصیل شرح داده است. در برخی از پیشرفت‌های کلی برای همه سیستم‌ها و افزودن محتوا، گزینه بازی با کیفیت 1080p  و 60 فریم بر ثانیه در Xbox Series S  نیز اضافه شده است، بنابراین عملکرد کل بازی بهبود زیادی پیدا کرده است.

اگر به بازی The Crew 2 علاقه مند هستید در این آپدیت فقط سرعت فریم 60 نیست که انتظار شما را می کشد بلکه موارد مختلف دیگری مانند شرایط آب و هوایی مختلف، بهبود رانندگیو تغییران رابط کاربری نقشه هم به تجربه بهتر این عنوان کمک می کنند.

بازی The Crew 2 یکی از عناوین بسیار خوش ساخت در زمینه ماشین سواری است بود که در قسمت دوم موارد دیگری مانند قایق سواری، هواپیما و موارد دیگر را اضافه کرده است. اگر به هیجان و سرعت بالا علاقه مند هستید این عنوان را از دست ندهید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد