بازی Floodland بصورت دیجیتالی در Steam قابل دریافت است

Vile Monarch  و Ravenscourt اکنون اعلام کرده‌اند که بازی Floodland از هم اکنون در استیم دسترس است.

ساخت تمدن در دنیای غرق شده

بازی Floodland یکی از عناوین مدیریت منابع و استراتژی است که البته المان های سبک بقا را هم در خود جای داده است. این بازی نگاه جدیدی را در این سبک ایجاد کرده است. شما در یکفضای آخرزمانی قرار گرفته اید که این بار انسانها تنها یک قربانی هستند و باید راه خود را برای بقا پیدا کنند.

تغییرات آب و هوایی در زمین باعث ایجاد اختلالاتی شده و زندگی بشر هم به نسبت آن متغیر شده است. افزایش فاجعه بار آب دریا و بالا آمدن سطح آب، شهرها را در زیر آب فرو برده است. همین هم باعث شده خانه ها غرق در آب شوند و ماشین ها و ادوات دیگرهم غیرقابل استفاده باشند و باقی تمدن انسانی هم در خطر است.

شما در باید تعداد اندکی انسانهایی که توانسته اند زندگی را ادامه دهند باید دوباره تمدن انسانی را از پایه بازسازی کنید. پیدا کردن منابع باقی مانده می تواند تنها شانس انسانها برای زندگی باشد و باید مهارت های اولیه ای مانند کشاورزی وغیره را پایه ریزی کنند.

اما وقتی که اجتماع انسانها بزرگتر می شود، به مراتب مشکلات اجتماعی هم رشد می کنند و باید در فکر ایجاد نظم باشید. در بازی Floodland شما باید با استفاده از منابع مختلف مانند آب ، غذا، سرپناه، موارد بهداشتی و چیزهای مختلف دیگر قبیله های خودتان را کنترل و مدیریت کنید.

شما می توانید از منابع کمیاب برای کاوش در جزیره استفاده کنید تا دنیای خودتان را گسترش دهید. به کسانی که کمک شما را می خواهند کمک کنید و کسانی را که با شما در مورد تلاش برای آینده مشکل دارند، وارد نبرد شوید و آنها را کاملا حذف کنید.

از حالا می توانید با یک کلید Floodland را به صورت رایگان از طریق Steam دانلود و نصب کنید.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024