مادربرد H310M PRO-VDH PLUS یک گزینه مناسب برای سازمان ها و شرکت ها

نوع کاربری شرکت ها و سازمان ها متفاوت با کارهای روزانه خانگی و دیگر کاربری های حرفه ای است. هزینه کم، امکانات مناسب، پشتیبانی از طیف وسیع قطعات و پشتیبانی از نرم افزارها و سیستم عامل های قدیمی، می تواند یک مادربرد را برای این مصارف به گزینه ای مناسب تبدیل کند. با این وجود می توان گفت مادربرد MSI H310M PRO-VDH PLUS با ترکیب موارد گفته شده، همچنان یک انتخاب منطقی در بازار داخلی است.

چیپ ست H310 با پشتیبانی از پردازنده های نسل 8 و نسل 9 اینتل، طیف وسیعی از پردازنده های سری Core / Pentium / Celeron را میزبانی می کند. با توجه به استفاده از سوکت LGA 1151، دست خریداران برای انتخاب پردازنده مورد نظر باز است. اما آنچه MSI H310M PRO-VDH را نسبت به دیگر مادربردهای هم رده در بازار متمایز می کند این است که مادربرد H310M PRO-VDH با دریافت یک بایوس اختصاصی (به سفارش آونگ) نه تنها پردازنده های نسل 8 و 9 اینتل بلکه پردازنده های قدیمی تر نسل 6 و نسل 7 را هم پشتیبانی می کند. این موضوع تعداد بی شماری از پردازنده ها را برای انتخاب در دسترس خریداران قرار می دهد و حتی اگر پردازنده ای قدیمی دارید، تنها با خرید مادربرد می توانید سیستم را مجدد احیا کنید.

از دیگر قابلیت هایی که این مادربرد را برای ارگان ها، سازمان ها یا شرکت ها مناسب می سازد، پورت های ارتباطی همچون VGA، پورت DVI-D، پورت HDMI، چهار USB 3.1 Gen1 (با پورت های پنل کیس)، شش پورت USB 2.0 (با پورت های پنل کیس) و چهار پورت SATA اشاره کرد. همچنین اگر کاربر نیاز به استفاده از نرم افزارها یا سیستم عامل های قدیمی را دارد، این مادربرد با سخت افزارهای قابل پشتیبانی، بیشترین سازگاری را نسبت به محصولات جدید دارد.

لازم به ذکر است که مادربرد MSI H310M PRO-VDH با قیمتی در حدود 1 میلیون 380 هزار تومان، تنها گزینه در بازار داخلی در این بازه قیمتی است که با این قابلیت ها و پشتیبانی های گسترده، قابل خرید است.

پست های مرتبط

AMD پردازنده گرافیکی اکسترنال Radeon RX 7650M را در ماه جولای سال 2024 عرضه می‌کند

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند

شرکت TSMC در ساخت تراشه Tensor G5 گوگل مشارکت می‌کند