کاراکتر Cuphead به بازی Fall Guys می آید

بازی Fall Guys را می توانیم یکی از پدیده های یک دهه اخیر بدانیم. یک بازی پرهیجان با مسابقاتی پرچالش، که تجربه جدیدی را برای گیمرها رقم زده است. چالش های فیزیکی در این بازی حرف اول و آخر را می زند و اینکه چطور بتوانید با توجه به اتفاقات پیروز میدان شوید.

فصل به فصل با فال گایز

هر وقت که به بازی Fall Guys فکر می‌ کنم، این سوال برایم پیش می آید که چه کاراکتر دیگری می تواند به این بازی اضافه شود! در حقیقت در کنار مراحل بسیار مهیج، یکی از جذابیت های بازی فال گایز، پوسته های مختلفی است که برای آن ارائه می شود. این پوسته ها بسیار متنوع و خاص هستند و به علت جذابیت های بصری خاص، بطور اتوماتیک مخاطب را جذب می کنند.

در حقیقت در هر فصل، بروزرسانی های مختلفی برای بازی فال گایز ارائه می شود. کاراکترهای زیادی هم تا به حال به این مسابقه فانتزی و جذاب وارد شده اند. این بار توسعه دهنده قصد دارد که دو پوسته جدید را برای فال گایز ارائه کند، پوسته هایی که در عین معروف بودن، با استایل بازی هم کاملا هماهنگ هستند.

کله فنجونی بدو، بدو!

این بار در تاریخ 24 فوریه می توانید پوسته Cuphead را دریافت کنید و در تاریخ 27 فوریه پوسته Mugman در دسترس خواهد بود. این پوسته ها با الهام از ساخته موفق استودیو MDHR طراحی شده اند، و به همان اندازه غنی و دوست داشتنی هستند.

خبرهای خوب به همینجا ختم نمی شود، هفته گذشته اعلام شد که Fall Guys در تابستان قصد مهاجرت به سیستم عامل های Switch و Xbox را دارد. با توجه به قابلیت کراس پلی برای این عنوان می توانیم انتظار داشته باشیم که رقابت ها بسیار داغ تر و مهیج تر از قبل دنبال شوند.

نظر شما در مورد لباس های جدید فال گایز چیست و آیا شما آن ها را دریافت خواهید کرد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024