نویسندگان فیلم Dead Pool سریال Twisted Metal را خواهند ساخت

در یک دوره زمان خاصی عنوان عامیانه ماشین جنگی بسیار بر سر زبان گیمرها افتاده بود، زمانی که کنسول Playstation 1 پا به عرصه گذاشت. در حقیقت عنوان ماشین جنگی به بازی بسیار محبوب Twisted Metal تعلق گرفته بود. یک ماشین بازی بسیار پر تنش که در هر لحظه اتفاقات متفاوتی رخ می دهد.

بازی ها بیشتر دیده می شوند

تقریبا در هیچ دوره از زمان سابقه نداشته است که شبکه های تولید کننده فیلم و سریال به ناگهان به سمت بازی های رایانه ای گرایش پیدا کنند. در طی چند ماه اخیر خبر ساخته شدن فیلم آنچارتد، سریال لست آف آس، سریال رزیدنت اویل توسط بازیمو پوشش داده شد. سونی این بار قصد دارد بازی های خود را بیشتر به تمام جهانیان معرفی کند، این روش گاهی به صورت یک بازی خواهد بود، گاهی یک سریال و یا حتی یک فیلم سینمایی.

چرخ های نابودگر می تازند

در ماه مه سال 2019 ، سونی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی بر اساس عنوان  Twisted Metal ساخته می شود، خوشبختانه از آن زمان به بعد اطلاعات بسیار خوبی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

سریال تلویزیونی Twisted Metal که در آینده به نمایش در خواهد آمد، قرار است که یک اقتباس بسیار کلاسیک از عنوان سال 1995 باشد. یک درگیری بسیار تنگاتنگ بین وسایل نقلیه جنگی که بسیار جذاب خواهد بود. این سریال از طریق تلویزیون های Sony Pictures و PlayStation Productions  منتشر می شود. نویسندگان فیلم های Deadpool در ساخت سریال تویستد متال نقش پر رنگی خواهند داشت.

اسد قیزیلباش رئیس PlayStation Productions، در بیانیه ای درباره سریال جدید گفت: Twisted Metal یکی از محبوب ترین فرانچایزهای PlayStation است. ما از داشتن چنین تیم عالی برای زنده کردن این بازی فوق العاده خوشحال هستیم.

به نظر می رسد که سونی برنامه های گسترده تری را برای موفقیت خود در سر دارد. اگر در آینده خبر ساخت عنوانی در مورد خدای جنگ یا هورایزن را هم شنیدیم دیگر جای تعجب نخواهد داشت.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند