سریال Devil My Cry شامل چند فصل جذاب می شود

انیمه های ژاپنی طیف وسیعی از مخاطبان را در سرتاسر جهان شامل می شوند و تقریبا کمتر کسی است که به سراغ این سرگرمی فوق العاده نرفته باشد. انیمه های شرقی به دلیل کیفیت منحصربه فرد و نگاهی بشدت فانتزی بسیار محبوب هستند، اما جذابیت این انیمه ها زمانی بیشتر می شوند که پا به دنیای بازی رایانه ای می گذارند. انیمه Devil My Cry یکی از عنوان هایی است که بی صبرانه گیمرها را چشم انتظار خود گذاشته است.

زمانیکه اسطوره ها راه را هموار می کنند

نمادها دارای ارزش های بسیاری هستند و با خود پر از خاطره، یادآوری، تبلیغ و خیلی چیزهای باارزش دیگر هستند. در اصل ساختن نمادها کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است و خیلی ها در این مسیر ناکام مانده اند. داشتن تعریف، داستان سرایی و کاراکتر سازی چیزهایی هستند که در شکل گیری نمادها حائز اهمیت و ضروری است. بعد از شکل گیری، نمادها به تنهایی و بدون وابستگی به موفقیت های خود دست پیدا می کنند، آنها را می توانیم در صنعت، هالیوود، دنیای بازی و غیره پیدا کنیم. دنیای بازی و سرگرمی هم پر از نمادهای مختلف شده است که هر کدام مسیری طولانی را طی کرده اند تا به موفقیت برسند. شرکت Capcom یکی از توسعه دهنده های بسیار قدرتمند بازی های رایانه ای است که در زمینه نمادسازی هم یکی از بهترین هاست و تا بحال توانسته که برای خود ارزش و جایگاه بسیار بالایی را بدست بیاورد.

موفقیت کپکام در نمادسازی به حدی رسیده که وقتی در هر فیلمی و یا بازی رایانه ای یک زامبی را می بینیم، سریعا به یاد عنوان Resident Evil می افتیم و شروع به مقایسه با این عنوان می کنیم. اگر دایناسوری را ببینیم به یاد عنوان Dino Crisis و یا وقتی صحبت از یک قهرمان بی کله و شمشیر به دست می شود به یاد Dante می افتیم.

از جهنم دانته چه خبر؟

عنوان Devil My Cry تمام محبوبیت و اصالت خود را مدیون کاراکتر دانته می داند. کمتر کسی است که بازی Devil My Cry را نشناسد، عنوان هک اند اسلشی که شما را با قهرمان هایی از جنس درآمیخته با شیطان آشنا می کند. در اصل دانته در دامن بازی دویل می کرای بزرگ شد و رشد کرد، اما بعد از مدت کوتاهی به یکی از برجسته ترین قهرمان های دنیای بازی و سرگرمی تبدیل شد. تا بحال دانته در عنوان مختلفی به غیر از دویل می کرای حضور پیدا کرده و همیشه جذابیت ذاتی خود را حفظ کرده است.

حالا دوباره قرار است که دانته را در ماجرایی جدید ملاقات کنیم، البته در دنیای انیمه. سالها پیش هم شاهد ساخت انیمه Devil My Cry بودیم و از لحاظ کیفی و کارگردانی در سطح خوبی برخوردار بود. در سری بازی شیطان هم می گرید به غیر از کاراکتر دانته، کاراکترهای محبوب دیگری هم وجود دارند. کاراکترهای محبوبی مانند Nero، Vergil و Trish برای خود جایگاه های ویژه ای برخوردار هستند. حالا خبر خوب برای طرفداران این است که Adi Shankar به عنوان تهیه کننده سریال شیطان هم گرید، قول داده که طرفداران با کاراکترهای محبوب خود دوباره ملاقات خواهند کرد.

شانکار در مصاحبه خود با IGN ژاپن تایید کرد که فیلمنامه‌های فصل 1 به اتمام رسیده است. او همچنین تایید کرد که فصل اول شامل هشت قسمت خواهد شد ولی این داستان در آنجا به پایان نخواهد رسید. او سپس در مورد همکاری با کپکام و تیم سازنده انیمه سال 2007 صحبت می کند. شانکار می‌گوید که کار با کپکام مانند یک رویا بود و اضافه می‌کند که کل تیم، چه از سمت مدیریت و چه از سمت تیم خلاقیت بسیار حامی و مهربان بوده‌اند. یکی از اعضایی که شانکار با او کار می کند، هیرویوکی کوبایاشی تهیه کننده ای است که روی بازی اصلی Devil May Cry و Resident Evil و همچنین Devil May Cry: The Animated Series  در سال 2007 کار کرده است.

داستان از کجا شروع خواهد شد؟

بعد از صحبت های شانکار همه به این مساله فکر می کنند که این بار داستان در چه نقطه ای قرار خواهد داشت. از آنجایی که هیچ جزئیات داستانی در مورد انیمه Devil May Cry وجود ندارد، در حال حاضر هیچ صحبتی هم در مورد اینکه آیا این انیمه با سری بازی های ویدیویی ارتباطی خواهد داشت یا در دروه زمانی خاصی اتفاق خواهد افتاد، وجود ندارد. تابحال فقط حضور Vergil دراین سریال تایید شده است و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مبارزات جذابی را بین دانته و ویرجیل شاهد باشیم.

از آنجایی که هیچ اشاره ای به حضور Trish یا Nero در این انیمه نشده، این احتمال وجود دارد که این فصل اول در دوره زمانی Devil May Cry 3 و قبل از معرفی هر یک از این شخصیت ها اتفاق بیفتد و ممکن است آنها را در فصل های بعدی ملاقات کنیم.

اگر شانکار بتواند اصالت این سری بازی را در سریال دویل می کرای حفظ کند، قطعا مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !