جعبه گشایی اوپو رنو ACE / قدرتمند ترین شارژر جهان

اوپو رنو ACE در حال حاضر از قدرتمند ترین شارژر جهان بهره می برد. این در حالی می باشد که پیش از این سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس با بهره بردن از شارژر 45 واتی می توانست در مدت زمان 65 دقیقه ای به شارژ 100 درصدی برسد. اما حال اوپو رنو ACE از شارژر فوق قدرتمند 65 واتی مجهز به شارژ سریع بهره مند شده است.

مشخصات اوپو رنو ACE

اپو رنو ACE به صفحه نمایشی 6.5 اینچی 90 هرتزی از جنس آمولد مجهز شده. بهره بردن از چنین صفحه نمایش سبب نظر گرفته شدن قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند شده است. در کنار این اتفاق شاهد در نظر گرفته شدن ناچ زیبای واتردراپ برای صفحه نمایش می باشیم که با توجه به نرخ بروزرسانی 90 هرتز، زیبای چشم نوازی را ارائه می کند.

قدرتمند ترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 پلاس که با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ معرفی شد، این پرچمدار جدید اوپو را همراهی می کند.

برای دوربین های اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند، یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و نیز یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق در نظر گرفته شده است.

اما نکته اصلی شارژر و باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. باتری 4000 میلی آمپری نه تنها انتخاب مناسبی به نظر می رسد، بلکه با توجه به بهره بردن از پردازنده 7 نانومتری و قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس، نوید طول عمر مفید بسیار خوبی را برای این گوشی هوشمند می دهد.

شارژر 65 واتی این گوشی هوشمن نیز جای هیچ حر و حدیثی را باقی نگذاشته و توانایی شارژ کردن باتری 4000 میلی آمپری این گوشی هوشمند را در مدت زمان 35 دقیقه ای خواهد داشت. اوپو برای نشان دادن قدرت این شارژر شعار جالب ” 5 دقیقه شارژ کنید و 2 ساعت استفاده کنید” را در نظر گرفته است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد