آخرین DLC برای Assassin’s Creed Valhalla پایانی برای این عنوان خواهد بود

شرکت Ubisoft اعلام کرد که Last Chapter پایانی برای بازی Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود.

سفری تازه به دنیای وایکینگ ها

بازی Assassin’s Creed Valhalla موفقیت انکارناپذیری را در نسل هشتم و نهم تجربه کرد و رضایت خیلی از طرفداران این فرنچایز را بدست آورد. وال هالا پرفروش ترین  و طولانی ترین بازی در کل این مجموعه بود که سعی فضایی جدید را برای اساسین بازها فراهم کند و ما را به دنیای وایکینگ ها دعوت کرد. در طول این مدت ما سفرهای شگفت انگیزی را در دنیای وایکینگ ها داشتیم، اما Ubisoft قصد دارد که داستانی جدید را برای Eivor روایت کند و پرونده این عنوان را ببندد.

این توسعه دهنده فرانسوی با Last Chapter قصد دارد که ابعاد جدیدی از گیم پلی و داستان را پیش روی ما قرار دهد. Ubisoft Gameplan  وظیفه توضیح دادن به بازیکنان از طریق یک ویدیو از طریق YouTube را بر عهده داشته است که برای لذت بردن از Last Chapter باید کدام یک از بخش داستان اصلی باید تکمیل شود.

برای دسترسی به DLC رایگان Last Chapter ، بازیکنان باید داستان اصلی بازی را کامل کرده باشند، بنابراین داستان برای هر منطقه، از جمله Hamtunscire و Mythological Tales وجود دارد. شما باید تمام بخش های داستانی را تکمیل کنید تا کار برای Last Chapter آغاز شود و هیچ پیچشی در گیم پلی بوجود نیاید.

این DLC رایگان در تاریخ 6 دسامبر 2022 برای تمام پلتفرم های بازی در دسترس خواهد بود.

نا گفته نماند که یوبی سافت سخت در حال توسعه عنوان در Assassin’s Creed Mirageکه بسیار حس و حال بازی اول را دارد. این عنوان با اولین نمایش خود توانست نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

به نظر می رسد که یوبی سافت قصد دارد با یک استارت بسیار قوی تمام مشکلات اقتصادی خود را حل کند و البته نظر طرفداران خود را بیشتر از قبل، جلب کند.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024