لپ تاپ GE75 Raider ام اس آی دقیق ترین نمایشگر لپ تاپ های گیمینگ جهان را دارد

لپ تاپ های گیمینگ بیشتر بر اساس سخت افزار قدرتمندی که دارند شناخته می شوند. لپ تاپ هایی که صرفاً برای گیم ساخته شده باشند، در بخش نمایشگر با زمان پاسخگویی پایین و نرخ بروزرسانی بالا، گزینه ای ایده آل برای گیمرها هستند. اما این سخت افزار قدرتمند تنها برای گیمرها نیست. تولیدکنندگان محتوا هم یکی دیگر از کاربران حرفه ای هستند که به سخت افزار قدرتمند و البته نمایشگر عالی نیاز دارند. این دست از کاربران یا با لپ تاپی روبرو می شوند که سخت افزار قدرتمند دارند اما نمایشگر دقیقی ندارد یا نمایشگر عالی دارد اما سخت افزار مناسب رندرینگ محتوا را ندارد. اما در این بین لپ تاپ گیمینگ GE75 Raider گزینه ای کاملاً متفاوت است.

شرکت MSI در لپ تاپ گیمینگ GE75 Raider نه تنها از سخت افزاری قدرتمند استفاده کرده است، بلکه نمایشگری بسیار عالی و دقیق را برای این مدل در نظر گرفته است. نمایشگری که باعث شده تا این محصول هم برای گیمرها گزینه ای ایده آل باشد و هم برای تولیدکنندگان محتوا.

لپ تاپ گیمینگ GE75 Raider از کانفینگ های مختلف و با پردازنده ای نسل 8 و نسل 9 اینتل روانه بازار شده است. این لپ تاپ در مجموع با 6 مدل مختلف از پردازنده نسل 8 و 9 اینتل تا کارت گرافیک های RTX 2080 / RTX 2070 / RTX 2060 و البته دو نوع نمایشگر 17.3 اینچ با رزولوشن 1080×1920 پیکسل و با نرخ های بروزرسانی تصویر 144 هرتز و 240 هرتز، دست کاربران و خریداران را برای انتخابی هدفمند باز گذاشته اند.

حال جدا از سخت افزار قدرتمند این مدل ها، نمایشگر 17.3 اینچ این لپ تاپ با نرخ بروزرسانی تصویری که دارد گزینه بسیار مناسبی برای گیمرها است. اما اگر تولیدکننده محتوا هستید و دقت نمایشگر برای شما مهم بود، این مدل را از دست ندهید.

نمایشگر مورد نظر با رزولوشن 1080×1920 پیکسل از نوع IPS است. نمایشگری که بر خلا ف بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ، از شدت روشنایی بسیار خوب 450 شمع در متر مربع استفاده می کند. این نمایشگر در کنار شدت روشنایی عالی (به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ)، از کنتراست داینامیک و استاتیک خوبی سود می برد. کنتراست 1300 به 1 در نمایشگر، بسیار بهتر از بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ و شبه گیمینگ بازار است.

در بخش چرخه رنگ با استاندارد sRGB، لپ تاپ GE75 Raider یکی از برترین لپ تاپ های ساخته شده است. با پوشش 100 درصد چرخه sRGB، این لپ تاپ گیمینگ شاید به تعداد انگشتان یک دست رقیب سرسخت بین تمام لپ تاپ های تولید شده داشته باشد چه برسد به لپ تاپ های گیمینگ با دقت کم نمایشگر. این نمایشگر در نوع خود چنان دقیق است که حتی احتیاج به کالیبراسیون ندارد. این مورد مخصوصاً برای گرافیست ها و ادیتورها بسیار مهم است. در این نمایشگر حتی برای رنگ های مهم با محور اولیه و ثانویه هم خطایی دیده نمی شود.

دقت رنگ بالای این نمایشگر بسیار شگفت انگیر است اما نکته مهمتر این است که با نرم افزار اختصاصی و البته کاربردی True Color، تنظیمات رنگ، کنتراست و نهایت روشنایی در کمتری زمان و با بهتری ننتیجه صورت می گیرد.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟