آیفون 12 به قدرتمند ترین شارژر اپل مجهز خواهد شد

بعد از عملکرد خوب گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 همگان منتظر رونمایی جدیدترین پرچمداران این شرکت، یعنی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 می باشند. با توجه به عملکرد خوب سری قبلی پرچمداران این شرکت، توقعات را برای جدیدترین پرچمداران خود بالاتر برده است. در جدید ترین شایعات منتشر شده، اطلاعاتی از شارژر در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

پیش از رونمایی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11، تمام اسمارت فون های قبلی به شارژر ضعیف 5 واتی مجهز شده بودند. شارژر هایی که اصلا عملکرد خوبی را از خود به نمایش نمی گذاشتند. اما گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 به شارژر های 18 واتی شارژ سریع مجهز شدند.

قدم رو به جلوی اپل برای مخصات فنی در نظر گرفته شده برای این پرچمداران بسیار چشم گیر بود که شارژر های قدرتمند یکی از آن ها بود. حال به لطف شایعه پراکنان و برخی از توییت های منتشر شده در توییتر، مطلع شده این که اپل قصد دارد از شارژر های قدرتمند تری برای پرچمداران جدید خود استفاده کند.

با توجه به شایعات منتشر شده گویا گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 قرار است به شارژر 20 واتی با شارژ سریع مجهز شوند. اما نکته ای در این میان وجود دارد، هنوز نمی دانیم که آیا اپل چنین شارژری را برای تمام گوشی های هوشمند این خانواده در نظر خواهد گرفت یا تنها گل سرسبد آن به چنین شارژری مجهز می شود.

به هر حال رخ دادن چنین اتفاقی نشان می دهد که اپل به نسبت قبل کمی منعطف تر شده و نظرات کاربران برایش اهمیت بیشتری پیدا کرده. در مورد سنسور های دوربین در نظر گرفته شده، به احتمال خیلی زیاد بار دیگر شاهد در نظر گرفته شدن سه سنسور برای دوربین این پرچمداران جدید خواهیم بود.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد