جدیدترین طراحی در نظر گرفته شده برای آیفون 12

گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 قرار است به زودی به عنوان جدیدترن پرچمداران این شرکت بصورت رسمی معرفی شوند. تا به امروز شایعات بسیاری را از این محصولات شنیده بودیم و این بار به لطف شایعه پراکنان از آخرین طراحی احتمالی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند این خانواده مطلع شده ایم.

پیش از این معتقد بودیم که چهار گوشی قرار است در قالب این خانواده به عنوان جدیدترین پرچمداران اپل رونمایی شوند. اما شایعات و اخبار جدید منتشر شده نشان از آن دارد که ممکن است 5 گوشی هوشمند در قالب خانواده آیفون 12 رونمایی شوند.

به لطف شبکه اجتماعی چینی ویبو تصاویری از مدل سه بعدی این گوشی های هوشمند منتشر شده که طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون ها را مشخص کرده. در تصاویر منتشر شده، دکمه پاور در نظر گرفته شده به نسبت نسل ها قبلی کمی پایین تز از محل همیشگی خود قرار گرفته و اگر این شایعات درست باشد، به نسبت نسل های قبلی، دکمه پاور ابعاد بزرگتری را با خود به همراه خواهد داشت.

پیش بینی می شد بعد از اینکه برای اولین بار گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 از سه سنسور دوربین بهره برده بودند، این بار اپل برای پرچمداران جدیدش چهار سنسور دوربین را در قسمت پشتی در نظر بگیرد. اما با توجه به تمام شایعاتی که تا به امروز منتشر شده، بعید است که چنین اتفاقی بیفتد و باز هم به احتمال زیاد شاهد قرار گیری سه سنسور در قسمت پشتی خواهیم بود.

از دیگر تغییراتی که در این پرچمداران ممکن است شاهد باشیم، صفحه نمایش در نظر گرفته شده می باشد. پیش از این صفحات نمایش پرچمدارن این شرکت توانایی ارائه حداکثر نرخ بروزرسانی 60 هرتز را داشتند، این در حالی بود که صفحه نمایش پرچمداران شرکت های رقیب، چون سامسونگ، توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارند. پیش بینی می شود که آیفون 12 نیز برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند این شرکت، از صقحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره خواهند برد.

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود