جدیدترین رندرهای گلکسی اس 22 اولترا نشان از تغییر چهره و شباهت به سری نوت دارد

جدیدترین رندرهای منتشر شده از گلکسی اس 22 اولترا نشان از تغییر چهره گسترده و شباهت به سری گلکسی نوت سامسونگ دارد. با اینکه این تصاویر رندری از طراحی پرچمدار آینده سامسونگ است اما از همین ابتدا باید بگوییم که رندرها بسیار نزدیک به واقعیت هستند و در واقع ظاهر اس 22 اولترا قرار نیست تغییر گسترده ای نسبت به این تصاویر داشته باشد.

طراحی گلکسی اس 22 اولترا شاید از آنچه از سری اس شاهد بودیم متفاوت باشد اما در واقع طراحی بسیار آشنا سری گلکسی نوت را می توان به وضوح در این سری مشاهده کرد. این موضوع قطعاً برای دوست داران سری نوت که خاطرات خوشی با این گوشی های هوشمند همه کاره داشتند نمی تواند جذاب و خوشایند باشد. اما در این میان طرفداران سری اس می توانند از حداکثر عملگرایی در این سری بهره مند شوند.

شاید واضح ترین تغییر در این سری و خصوصاً در اس 22 اولترا، نوع طراحی لنز دوربین ها باشد. لنزها بدون هیچ فریم خاصی به صورت جداگانه از بدنه گوشی بیرون آمده اند تا طراحی آینده نگرانه سامسونگ تا حدی شبیه به طراحی Velvet منقرض شده ال جی باشد. این طراحی که به نام قطره ای شناخته می شود، احتمالا به یکی از بحث برانگیز ترین موارد در طراحی این سری تبدیل شود.

 

عملکرد بهتر Exynos 2200 با تراشه گرافیکی AMD RDNA2 در مقابل Snapdragon 898


طراحی لبه های اس 22 اولترا هم مانند سری نوت مانند پاکت یا طراحی جعبه ای است که باید به عنوان یکی از بهترین طراحی ها در بخش ارگونومیک از آن یاد کرد. بر اساس این رندرها قلم هوشمند اس پن هم در نسل جدید در سمت چپ بدنه قرار گرفته است. با این حال تا سه ماه دیگر این سری از پرچمداران سامسونگ به طور رسمی معرفی می شوند. شایعاتی در خصوص سنسورهای قدرتمند دوربین، شارژر و باتری این دستگاه تا کنون منتشر شده است اما تا زمان رونمایی رسمی نمی توان به طور دقیق در این خصوص نظر داد.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !