رم های DDR5 گلکس با طرح لگو – تکمیل شدن پازل لگو گلکس

این برای اولین بار نیست که شرکت گلکس از این رویکر منحصر به فرد استفاده می کند. در گذشته ای نچندان دور این شرکت کارت گرافیک های RTX 30 را با طراحی لگو روانه بازار کرده بود. اما اکنون وجود رم های DDR5 با طراحی بسیار متفاوت لگو و تتریس می تواند برای کاربرانی با ذهنیت خاص، گزینه ای جذاب باشد.

ماژول های حافظه RGB سری GAMER شرکت GALAX در بخش پنل بالا دارای ساختار لگو شکل است که باعث می شود کاربران بر اساس سلیقه خود، از لگوهای متفاوت در این بخش استفاده کنند که در نهایت به یک شخصی سازی بی نهایت دسترسی پیدا می کنند. از بخش RGB بالا که بگذریم، به هیت سینک ها می رسیم که طرحی شبیه تتریس دارند. تتریس یا خانه سازی یکی از معروف ترین بازی ها است که اکنون در این بخش با رنگ قرمز یا آبی، جلوه ای ویژه به ماژول ها بخشیده است.

در بخش مشخصات فنی باید اعلام کنیم که گلکس به سرعت پایه ماژول های رم DDR5 پایبند بوده است. فرکانس 4800 مگاهرتز، در کنار کیت های 32 گیگ (دو ماژول 16 گیگابایت) و 64 گیگابایت (دو ماژول 32 گیگابایت) را ارائه کند. لبته در آینده ای نزدیک تعداد کیت ها بیشتر می شود و البته مانند تمام تولیدکنندگان رم DDR5، باید با کمی صبر فرکانس های بالاتر با عملکرد بهتر را از این شرکت شاهد باشیم.

با این حال باید در آینده منتظر محصولات بیشتری از گلکس با طرح لگو و تتریس بود. قطعاً تکمیل شدن سبد محصولات این شرکت با طراحی خاص لگو می تواند بازخورد بهتری نسبت به محصولات اندک با طرحی بسیار متفاوت داشته باشد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود