شماره جدید Need For Speed در تاریخ 4 نوامبر منتشر می شود

تام هندرسون یکی از افشاگرانی است که حالا در مورد بازی جدید Need For Speed صحبت هایی انجام داده است. طبق پیش بینی های هندرسون، الکترونیک آترز در تاریخ 4 نوامبر این بازی را برای پلتفرم های نسل جدید عرضه می کند.

نسل جدید با عنوانی جدید؟

وقتی وارد هر نسلی می شویم عطش تجربه کردن چند عنوان معروف همه را بی صبر و طاقت می کند. یکی از همین عنوان ها بازی Need For Speed است که از دیرباز در کنار تمام گیمرها بوده. حدود 2 سال از ورود به نسل نهم میگذرد اما هنوز مشخص نیست که شرکت Electronic Arts چه زمانی می خواهد شماره جدیدی این بازی را معرفی کند.

در اوایل سال جاری،  EA تایید کرد که تیم‌های Codemasters Cheshire و Criterion Games با هم ادغام شده‌اند تا روی بازی‌ جدید Need for Speed ​ تمرکز کنند. اما قبل تر از این گزارش‌های به گوش ریده بود که  Codemasters Cheshire کنترل ساخت این فرنچایز را به عهده گرفته است.

همانطور که شما عزیزان در جریان هستید استودیو Criterion Games پیش تر از این عنوان های بسیار موفقی مانند سری بازی Burnout و Need for Speed: Hot Pursuit را در کارنامه خود دارد. استودیو Codemasters Cheshire هم که با عنوان هایی مانند DIRT و Motorstorm به شهرت فراوان رسیده است. حالا اگر که این دو غول بزرگ در کنار هم قرار گرفته باشند می توانیم انتظارات خودمان را از بازی جدید نیدفور اسپید بسیار بالا ببریم.

اطلاعات دهنده به جزییات بیشتر در این مقوله وارد نشد جز اینکه تاریخ عرضه آن را برای 4 یا 11 نوامبر پیش بینی کرده است. طبق صحبت های هندرسون همچنین قرار است که در تاریخ مشخص شده شماره جدید بازی FIFA و اسکیت هم معرفی شود.

آیا شما هم از طرفداران سری بازی Need For Speed هستید؟ با کدام شماره بیشتر خاطره دارید و با آن سرگرم شده اید؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024