تریلر جدید بازی Need for Speed ​​Heat به مناسبت نزدیک شدن به زمان عرضه

شرکت الکترونیک آرتس به همراه Ghost Games می خواهند تمام کمبودهای نسخه های پیشین عنوان Need for Speed را در نسخه Need for Speed ​​Heat جبران کنند. سال ها بود که دیگر از یک عنوان جذاب از سری Need for Speed خبری نبود. عناوینی که به تنهایی می توانستند سود زیادی را به سمت شرکت سازنده روانه سازند اما با تمام تبلیغات و تریلر های مختلفی که برای هر نسخه به نمایش در می آمد، دیگر شاهد جذابیت گیم پلی نسخه های اولیه در این سالها نبودیم.

حال با وجود تریلرها و ویدیوهای جذابی که از این عنوان منتشر شده است می دانیم که با نسخه ای جذاب روبرو هستیم. در جدیدترین اقدام، تریلری تازه از Need for Speed ​​Heat منتشر شده است. الکترونیک آرتس این تریلر را به بهانه نزدیک بودن به زمان انتشار بازی منتشر کرده است. در این تریلر تیونینگ و شخصی سازی چهره خودروها کاملاً جلب توجه می کند.

بازی Need for Speed Heat برای پلتفرم های پلی استیشن 4 (PS4)، ایکس باکس وان (XBOX ONE) و کامپیوتر (PC) در تاریخ 8 نوامبر 2019 یا 17 آبان ماه 1398 عرضه خواهد شد. البته این عنوان برای کاربران EA Access و Origin Access Basic در تاریخ 5 نوامبر منتشر می شود.

لیست کامل ماشین های موجود در بازی NEED FOR SPEED HEAT

ویدئویی از چگونگی تنظیمات صدای خروجی اگزوز خودروها در بازی Need for Speed Heat

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد