اولین شایعات منتشر شده از سامسونگ گلکسی اس 11

سامسونگ بعد از گوشی هوشمند سری گلکسی اس 7 باید گفت که نتوانست محبوبیت جدی را به دست آورد. آخرین پرچمداران این سری، گوشی های هوشمند گلکسی اس 10 بودند. این گوشی های هوشمند نیز نتوانستند فروش چندان خوبی را به خود اختصاص دهند. هرچند گلکسی نوت 10 به همراه نوت 10 پلاس جبران مافات کرده و توانستند با استفاده از بهره بردند مشخصات فنی قدرتمند تر فروش بیشتری را به خود اخنصاص دهد. این بار اما شایعات جدیدی از سامسونگ گلکسی اس 11 منتشر شده است.

برای اولین بار شایعاتی جدید از سامسونگ گلکسی اس 11 منتشر شده است. به احتمال خیلی زیاد همانند پرچمداران قبلی این شرکت در قالب خانواده گوشی های هوشمند روانه بازار خواهد کرد.

هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی هوشمند منتشر نشده. اما گویا قرار است همانند همیشه که سامسونگ از دو پردازنده اسنپدراگون شرکت کوالکام و نیز اگزینوس برای پرچمداران خود بهره می برد، این بار قرار است اسنپدراگون 865 به همراه اگزینوس 9830 برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

پردازنده اسنپدراگون 865 برای بازار چین و امریکا و نیز پردازنده اگزینوس قرار است برای بازار کشور های دیگر در نظر گرفته خواهد شد. پیش بینی می شود که شاید صفحه نمایش اینفینیتی O برای این پرجمدار حدید در نظر بگیرد. در غیر این صورت شاید تکنولوژی دوربین زیر صفحه نمایش که چندی پیش سامسونگ به آن دست پیدا کرده نیز استفاده شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد