درایور جدید انویدیا با چند ویژگی جذاب منتشر شد + لینک دانلود مستقیم

انویدیا به تازگی کارت گرافیک GTX 1660 SUPER را معرفی کرد و به زودی کارت GTX 1650 SUPER را هم معفری می کند. حال برای راندمان بهتر میانرده جدید این شرکت، نسخه ای جدید از درایور انویدیا با کد 441.08 منتشر شده که از ویژگی های جالبی پشتیبانی می کند.

پشتیبانی از کارت گرافیک GTX 1660 SUPER با عملکرد بهینه مهمترین ویژگی این درایور انویدیا است. نسخه 441.08 نه تنها عملکرد کارت گرافیک های جدید را بهبود می بخشد بلکه با سه ابزار جدید یا بهبود یافته را در این درایور گنجانده است. اولین مورد فناوری image-sharpening است که به صورت مجزا در این درایور قرار گرفته است. با این ابزرا که در کنترل پنل درایور انویدیا قرار گرفته می توانید به راحتی فضای داخل بازی را شارپ تر کنید. این ویژگی با تمام بازی هایی که از DirectX 9/10/11/12 استفاده می کنند، پشتیبانی می کند. به گفته انویدیا این ابزار باعث می شود تا عملکرد کلی کارت گرافیک ها سریعتر شود.

علاوه بر این، فناوری دیگری به G-Sync اضافه شده است که کار با مانیتورهای این رده را جذاب تر می کند. مانیتورهایی که از G-Sync استفاده می کنند از این پس با فناوری NVidia Ultra Low Latency یا NULL روبرو می شوند. انویدیا با NULL هم زمان تاخیر تصاویر را کمتر کرده و هم زمان پاسخ گویی سریعتر شده تا در نتیجه بازی ها با اعوجاج کمتر و سرعت بیشتر در این مانیتورها اجرا شوند. به گفته انویدیا 7 مانیتور جدید به لیست پشتیبانی های این فناوری افزوده شده اند.

لیست مانیتورها را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

Acer CG437K P

Acer VG272U P

Acer VG272X

AOC 27G2G4

Asus XG279Q

Dell AW2720HF

Lenovo Y27Q-20

و آخرین مورد افزوده شده به درایور نسخه 441.08 انویدیا، فیلترهای ReShade است. طرفداران فیلترهای ReShade از این پس می توانند با فیلترهای جدید بازی های خود را تغییر دهند. کاربران با این ویژگی می توانند فیلترهای مختلف را برای بازی ها در نظر بگیرند (مثل فیلترهایی که بروی عکس قرار می دهید).


دانلود درایور انویدیا نسخه 441.08 با لینک مستقیم

پست های مرتبط

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد