نمایش جدید بازی Song Of Horror شما را به دنیایی تاریک دعوت می کند

ترس و وحشت چیز عجیبی است و برای خود راز و رمزهای زیادی دارد. سال های زیادی است که سازنده های عنوان های ترسناک سعی می کنند با استفاده از المان های مختلفی وحشت را به مخاطب خود انتقال دهند. دنیای بازی هم تا به حال مانورهای زیادی بر روی این ژانر محبوب داده است، یکی از عنوان های جذابی که معرفی شده بازی Song Of Horror است که در ظاهر پتانسیل بسیار خوبی هم دارد.

بازگشت روزهای خوب ژانر وحشت

با اولین نگاه به بازی Song Of Horror متوجه ردپای بازی های معروف این ژانر خواهید شد. بازی هایی مانند Silent Hill، Dead Space تاثیر خود را در بازی Protocol Games گذاشته اند. طراحی و اتمسفر بازی Song Of Horror بسیار تاثیرگذار و عالی کار شده است، کاراکترها کاملا مسخ شده هستند و آرام آرام به سمت وحشت قدم برمی دارند بدون اینکه حتی از سرنوشت خود باخبر باشند.

طراحی موجودات ماورایی در این بازی بسیار وحشت انگیز است، در هر جایی از این تریلر نوع تازه ای از این موجودات را مشاهده کردیم که تاثیر خود را به خوبی بر روی مخاطب می گذارد. گرافیک بازی در بخش انیمیشن های کاراکترها مشکلات زیادی دارد و حتی جلوه ای قدیمی دارد، اما تاثیرات نور و فضاسازی ها چشمان شما را به سمت خود جذب می کند.

در اکتبر سال گذشته، سازندگان Protocol Games اعلام کردند که نسخه کنسولی عنوان ترسناک صدای وحشت باید به تعویق بیافتد. Protocol Games و ناشر آن Raiser Games تاریخ نهایی انتشار پورت کنسول Song of Horror را اعلام کردند و مشخص شد که این بازی ماجراجویی ترسناک از تاریخ 28 مه برای PlayStation 4 و Xbox One در دسترس خواهد بود.

به گفته توسعه دهنده، عنوان Song Of Horror یک تجربه بازی پویا را به شما ارائه می دهد که مملو از ترس و وحشت است. در تمام طول مدت، موجوداتی ماورایی به دنبال شما خواهند آمد تا در بهترین فرصت ممکن شما را را شکار کنند.

تجربه ای که توسعه دهنده در اختیار شما قرار می دهد بسیار ارزشمند است. شما به عنوان یک بازیکن ، این داستان را از دید شخصیت های مختلفی تجربه می کنید که به شیوه خود به داستان متصل هستند. هر شخصیت متفاوت است و دیدگاه منحصر به فرد خود را در تحقیقات ارائه می دهد. هر کدام از کاراکترها می توانند به شیوه خود با دنیای اطراف تعامل برقرار کنند. اگر که از طرفداران بازی های ترسناک هستید ارزش این را دارد که در انتظار بازی Song Of Horror باشید، چون می تواند شما را به تاریک ترین نقاط ذهنتان منتقل کند.

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد