رویداد Tachyon Anomaly برای بازی Marvels Avengers معرفی شد

بازی Marvels Avengers هیچ گاه نتوانست در زمینه تجاری و حتی تامین رضایت طرفداران قهرمانان کمیک موفق عمل کند. مشکلات فنی فراوان این عنوان باعث شد که توسعه دهنده آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کند و بسته های فراوانی را برای رفع باگ های آن عرضه کند. آیا باور می کنید که هنوز هم نسخه PC بازی Marvels Avengers همچنان ارزش تجربه را ندارد؟

نبرد قهرمانان گسترده می شود

ابرقهرمان های Marvel در سالیان اخیر توانسته اند بیشتر از قبل خود را در دل هواداران جا کنند. موفقیت سری فیلم Avengers باعث شد که شرکت Crystal Dynamics به فکر ساخت عنوانی بر اساس این ابرقهرمان ها بیافتد، اما نتیجه کار آنچنان که باید رضایت بخش نبود. بازی مورد نظر از لحاظ فنی نتوانست بر روی پلتفرم رایانه های شخصی بهینه عمل کند و تمامی مکانیک ها را بصورت ناقص پیاده سازی کرد.

توسعه دهنده تا بحال بسته های زیادی را برای مارول اونجرز ارائه کرده و حتی سعی می کند امکانات جدیدی را هم برای قهرمانان خود در نظر بگیرد تا تجربه بازی را لذت بخش تر کند. حالا کریستال داینامیک از رویداد Tachyon Anomaly پرده برداری کرده و می خواهد یک تورنومنت بسیار هیجان انگیز را راه اندازی کند.

یکی از جذابیت های دنیای ابرقهرمان ها، مبارزات گروهی آن ها در مقابل هم است. کریستال داینامیک به این مساله نگاه ویژه ای را داشته. حالا شما در این تورنومنت می توانید تیم های مخصوص به خود را تشکیل دهید و یک مبارزه ابرقهرمانی تمام عیار را تجربه کنید. شما در این بسته می توانید ماموریت های جدید ، جوایز و موارد دیگری را در اختیار داشته باشید.

رویداد Tachyon Anomaly تا تاریخ 3 مه 2021 در همه سیستم عامل ها در دسترس خواهد بود. اگر که به ابرقهرمان های مارول علاقه مند هستید، این رویداد می تواند تا مدت ها شما را سرگرم کند.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد