شکنجه بی رحمانه گوگل پیکسل 4 ایکس ال / تست مقاومت

جری بار دیگر به سراغ یکی از پرچمداران گوشی های هوشمند رفته است. این بار قرعه شکنجه به نام گوگل پیکسل 4 ایکس ال درآمده. گوشی هوشمند که به دلیل شباهت های طراحی در نظر گرفته شده با آیفون 11 پرو مکس حواشی بسیاری را با خود در پی داشته است.

گوگل با رونمای پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال توانست عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این گوشی های هوشمند در حالی که تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی بهره مند شده بودند، توانستند بهترین امتیاز ممکن را به خود اختصاص دهند. یکی از قدرتمند ترین قابلیت های در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، حالت night mode دوربین اصلی بود که تصاویر بسیار خوبی را از خود به ثبت رساند.

حال پیکسل 4 به همراه پیکسل 4 ایکس ال از دو سنسور برای دوربین های اصلی استفاده کرده اند. یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 16 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال.

در کنار این اتفاق شاید یکی از ایرادات اصلی گرفته شده به این گوشی های هوشمند، باتری نه چندان قدرتمند آن ها بود. برای اطلاعات بیشتر از قابلیت ها و مشخصات فنی این گوشی های هوشمند به مطلب سیر تا پیاز پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال مراجعه کنید.

شکنجه جان سخت گوگل

این بار جری اما شکنجه بی رحمانه ای را برای پیکسل 4 ایکس ال به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت در نظر گرفته است. ابتدا به سراغ صفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند رفته که برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند گوگل به صفحه نمایشی با نرخ بروزرسانی 90 هرتز مجهز شده است.

سپس به سراغ حاشیه های کناری رفته و با تراشیدن بی رحمانه به وسیله کاتر صحنه های دلخراشی را به وجود آورده. اما در کل باید از نظر مقاومت و متریال در نظر گرفته شده برای پیکسل 4 ایکس ال با توجه به این شکنجه های وحشتناک امتیاز خوبی به آن داد.

اما در اقدامی جالب، جری قصد خم کردن این گوشی هوشمند را داشت و اتفاقی که رخ داد کمی غیر قابل پیش بینی بود. پیکسل 4 در این آزمایش نتوانست مقاومت بالایی از خود نشان دهد و در حاشیه های بالایی شاهد شکستگی بدنه بویدم، هرچند همچنان پیکسل 4 ایکس ال با وجود این شکستگی ها باز هم آماده به کار بود.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !