شیائومی می نوت 10 نسخه جهانی می CC9 پرو

شیائومی بالاخره بعد از اینکه نسخه چینی گوشی می CC9 پرو را بصورت رسمی معرفی کرد، حال می نوت 10 را برای فروش در بازار جهانی روانه بازار خواهد کرد. مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، مشابه با مشخصات فنی می CC9 پرو می باشد. از قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای می نوت 10 می توان به سنسور های دوربین قدرتمند و باتری قدرتمند آن اشاره کرد. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات شیائومی می نوت 10

همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند از مشخصات فنی مشابه با می CC9 پرو بهره مند شده است. سنسور های دوربین پنج گانه این گوشی هوشمند، متشکل از یک سنسور 108 مگاپیکسلی به همراه سنسور های 12+2+5 و نیز یک سنسور ماکرو از جمله قابلیت های قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

اما بی شک از نظر ظرفیت میزان باتری در نظر گرفته شده در میان گوشی های هوشمند، این گوشی هوشمند شیائومی به یکی از قدرتمند ترین باتری های موجود مجهز شده است. باتری 5260 میلی آمپری این گوشی خیال شما را از بابت عمر مفید آن کاملا راحت می کند.

اما قابلیت های قدرتمند این گوشی هوشمند تمامی ندارد و استفاده از شارژر قدرتمند 30 واتی مجهز به شارژ سریع سبب شده تا این شارژر قدرتمند تنها به مدت زمان 65 دقیقه ای برای شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند نیار دارد.

از نکته های جالب این گوشی هوشمند، تشابه بالای طراحی در نظر گرفته شده برای قسمت پشتی و نیز حتی صفحه نمایش آن با هواوی پی 30 پرو می باشد. ناچ واتردراپ مشابه و حتی صفحه نمایشی با ابعاد مشابه به همراه معماری دوربین های اصلی یکسان. اما هواوی پی 30 پرو با قیمت 999 یورویی وارد بازار جهانی شد و این در حالی می باشد که شیائومی می نوت 10 با قیمت ارزان تر 549 یورویی روانه بازار خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد