تاریخ انتشار بازی Sons of the Forest به تعویق افتاد

بازی های سبک بقا به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده اند و توسعه دهنده های زیادی هم در این مسیر قدم برداشته اند. بازی Sons of the Forest یکی از خاص ترین و جالب ترین عنوان های این سبک است که حالا تاریخ انتشار آن به تعویق افتاده است.

زمان بیدار شدن فرزندان جنگل فرا نرسیده

شرکت Endnight Games در جدیدترین عنوان خود با نام Sons of the Forest حسابی خبرساز شده است و خیلی از گیمرها را چشم انتظار گذاشته است. اولین تریلر از فرزندان جنگل مبهوت کننده و پر استرس بود که باعث شد نام این بازی خیلی زود بر سر زبان ها بیافتد. بازی Sons of the Forest در واقع ادامه عنوان The Forest می باشد که همراه با ماجراهایی جدید است و البته مقدار تنش و استرس در آن بسیار افزایش پیدا کرده است.

حالا شرکت Endnight Games اعلام کرده است که تاریخ انتشار بازی سان آف فرست تا اوایل سال 2023 به تعویق افتاده است. البته قبل تر از این هم چندین بار تاریخ انتشار این عنوان با تاخیر مواجه شده بود و حالا به زمانی در سال 2023 معوق شده است.

اگر که از طرفداران سبک بقا باشید یقینا عنوان های زیادی را در این زمینه تجربه کرده اید. اما بازی فرزندان جنگل آنقدر در نمایش های خود تاثیرگذار ظاهر شد که می تواند برخورد جدیدی در این سبک را ایجاد کند. شما در جنگلی نفرین شده و دور افتادهچشم باز می کنید و باید از راهی برای زنده ماندن استفاده کنید. باید شکار کنید تا بتوانید انرژی خود را باز گردانید یا منایع مختلف دیگر را کنترل کنید.

بازی Sons of the Forest برای تاریخ 23 فوریه عرضه خواهد شد و قیمت آن 29.99 دلار خواهد بود.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا می تواند نگاه جدیدی به سبک بقا داشته باشد؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024