Xbox All Access اکنون در سوئیس در دسترس است

خبر خوب برای همه طرفداران سوئیسی، چون مایکروسافت اعلام کرده است که Xbox All Access از هم اکنون نیز در دسترس است.

یک بسته جامع

حالا Xbox All Access در کشور سوئیس هم در دسترس است، بسته ای جامع برای طرفداران بازی. شما با عضویت در Xbox All Access خود، یک کنسول نسل بعدی و یک عضویت 24 ماهه Xbox Game Pass Ultimate دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید با پرداخت 24.90 فرانک در ماه و برای مدت 24 ماه به Xbox All Access دسترسی داشته باشید.

این Xbox All Access است

همیشه شاهد این هستیم که رقابت بین سونی و مایکروسافت نزدیک تر می شود، و گاها در موارد مختلفی از هم پیشه می گیرند. مایکروسافت هم تمام تلاش خود را می کند که نه تنها کاربران دیرینه خود را حفظ کند بلکه به تعداد آنها بیافزاید.

مایکروسافت در سال 2017 برای اینکه تعداد بیشتری از علاقه مندان خود را صاحب کنسول کند، سرویس Xbox All Access را معرفی کرد. شما در این سرویس به مدت 24 ماه شروع به پرداخت اقساطی برای خرید Xbox One S یا Xbox One X می کنید و البته می توانید سرویس های مورد نظر خودتان را هم انتخاب کنید و هزینه آنها هم محاسبه خواهد شد. بعد از اینکه توانستید تا 24 ماه هزینه را پرداخت کنید، حالا نوبت به دریافت کنسول شما شده است.

حالا این سرویس به کار خود ادامه داده است و می توانید به خرید Xbox Series X / S بپردازید. بعد از اینکه مایکروسافت این طرح را معرفی کرد با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و حالا کشور سوئیس به این لیست اضافه شده است تا از خدمات آن بهره مند شود. شما علاوه بر دریافت کنسول خود، شامل تمام مزایای EA Play، Xbox Cloud Gaming و Xbox Live Gold می شود.

البته راه اندازی این سرویس کمک شایانی هم به پرمخاطب شدن سرویس های ذکر شده کرده است.

نظر شما در مورد این شویه بازاریابی مایکروسافت چیست؟

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024