کاراکتر Xenomorph به Fortnite می آید

دنیای ترس و وحشت همیشه طرفداران خاص خود را دارد. وقتی نگاهی به وحشی ترین کاراکترهای دنیای سینما می اندازیم، به نام های زیادی می رسیم که همگی شهرت خاص خود را در ترساندن مخاطب دارند. در این بین کاراکتر Xenomorph دارای خصوصیاتی است که آن را بسیار ترسناک جلوه می دهد. موجودی که با بی رحمی تمام طعمه های خود را از پا در میاورد. تا به حال به این فکر کرده اید که اگر شما یک زنومورف بودید چه کارهایی در بازی Fortnite انجام خواهید داد؟

فصل وحشی گری آغاز می شود

فصلی که برای فورتنایت پشت سر گذاشتیم، به نوعی رستاخیزی برای کاراکترهای Marvel بود تا در این بازی بتل رویال خودنمایی کنند. فصل جدید فورتنایت ممکن است بسیار متفاوت تر از قبل باشد و شما را شگفت زده کند. این بار یک نبرد بسیار کلاسیک و نوستالژی را شاهد خواهیم بود، چون قرار است که زنومورف از فیلم  Alien’s و Ripley را ملاقات کنیم.

این اولین باری نیست که کاراکترهای معروف فیلم پا به دنیای بزرگ فورتنایت می گذارند، Predator ،Terminator ،Tron و Street Fighter هم به جمع پوسته های این بازی پیوسته اند.

برای این دو کارکتر پوسته ها و لوازم های شخصی سازی زیادی طراحی شده که برای هر کدام هزینه های بخصوصی در نظر گرفته شده است. تریلری هم با محوریت این دو کاراکتر منتشر شده که نبرد بین آنها را به نمایش می گذارد. این مبارزه شما را کاملا به یاد نسخه های اول و دوم فیلم Aliens می اندازد.

در تاریخ 26 فوریه این بسته جدید برای فورتنایت عرضه می شود و گیمرها می توانند آن ها را دریافت کنند. هم این پوسته ها و هم لوازم جانبی آنها برای مدت محدودی در فروشگاه Fortnite Battle Royale باقی خواهد ماند. البته مدت زمان باقی ماندن آن ها در فروشگاه هنوز مشخص نشده است. شما دوست دارید چه کاراکتری را در بازی فورتنایت ببینید؟

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد