یک قاتل جدید به بازی Doom Eternal اضافه می شود

وقتی صحبت از بازی Doom می شود، به یاد این می افتم که یک عنوان تا چه حد می تواند در صنعت بازی تاثیرگذار باشد. دووم نه تنها یک رستاخیز در باز شدن دروازه های جهنم بود بلکه دریچه ای بزرگ را رو به صنعت بازی و سرگرمی باز کرد. Id Software با عرضه بازی Doom Eternal ثابت کرد که هنوز هم می تواند عنوانی در خور توجه را عرضه کند.

برزخ در زیر پاهای شما

بازی Doom Eternal بعد از گذشت بیش از یک دهه به ریشه های خود بازگشت و باز هم توانست گیمرهای قدیمی را به تمام خواسته های خود برساند. دیگر با یک بازی در ژانر وحشت روبرو نیستیم و همه چیز در گیم پلی به سرعت اتفاق می افتد، دقیقا همان چیزی که مخاطبان کلاسیک به دنبال آن بودند.

همه چیز در بازی رنگ خلاقانه ای به خود گرفته است، سلاح های فوق العاده زیبا و جذاب، دشمن های خلاقانه و زشت! و مراحلی که با هوشمندی بسیار بالایی طراحی شده اند. کاراکتر اصلی بازی با نام مستعار Doom Guy هم به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است. موفقیت بازی Doom Eternal تا جایی پیش رفت که مهمان کنسول نینتندو سوییچ هم شد و در آن جا هم سیر تکامل خود را سپری کرد.

عنوانی با ایده های خلاقانه

به گفته مدیر Doom Eternal هوگو مارتین، هنوز هم ایده هایی وجود دارند که قابلیت پیاده سازی را داشته باشند. مارتین می گوید که ما تا به حال به این فکر می کردیم که چرا یک کاراکتر زن نتواند تبدیل به Doom Slayer شود؟ پس چرا هنوز آن را ندیده ایم؟

مارتین ادامه می دهد: ما به این فکر کرده ایم که حتی برای این کاراکتر زن، سلاح هایی اختصاصی برای سلاخی شیاطین طراحی کنیم. به گفته هوگو مارتین قرار نیست که این اتفاق به این زودی ها بیافتد ولی برنامه آن در راس تمام کارهای ما قرار دارد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند