برنامه سلامت جدید اپل واچ با قابلیت تشخیص ویروس در بدن

با توجه به شیوع ویروس کرونا، حال اپل برای ساعت های هوشمند خود دست به بروزرسانی یکی از برنامه های سلامت این گجت های هوشمند زده که قادر خواهد بود مشخص کند که بدن شما در حال حاضر به ویروسی آلوده شده یا خیر. در ادامه نحوه عملکرد این نرم افزار سلامت را توضیح خواهیم داد.

بدون شک باید قبول کرد که گجت های هوشمند اپل در بخش برنامه های سلامت به نسبت ساعت های هوشمند دیگر شرکت ها، عملکرد خیلی بهتری را از خود به نمایش گذاشته است. نرم افزار Cardiogram  که به تازگی با دریافت آپدیت جدید منتشر شده، این قابلیت را خواهد داشت تا تشخیص دهد آیا در حال حاضر بدن شما به ویروسی آلوده شده یا خیر.

نحوه عملکرد

اما سوال اصلی چگونگی تشخیص حضور ویروس در بدن توسط این نرم افزار می باشد. یکی از اصلی ترین قابلیت های اپل واچ ها، کنترل ضربان قلب می باشد. برای مثال قابلیت ECG یکی از این قابلیت های فوق العاده کاربردی می باشد که با ترکیب چندین قابلیت و نیز کنترل دقیق و لحظه به لحظه ای ضربان قلب، تا به  امروز جان انسان های بسیاری را از مرگ حتمی نجات داده است.

برنامه Cardiogram  نیز بر حسب ضربان قلب شما در هنگام خواب عمل می کند. به این شکل که بدن شما برای مقابله با ویروس هیستامین ها را در خون شما رها می کند و قلب برای رسیدن تمام این هیستامین ها در کل بدن مجبور است تا سریع تر خون را پمپاژ کند.

شما می توانید قبل از خوابیدن این برنامه را فعال کنید و در هنگام بیداری با توجه به بررسی که توسط این نرم افزار صورت می گیرد، تشخیص خواهد داد که بدن شما به ویروس آلوده شده یا خیر.

نکته اصلی این جاست که این نرم افزار مشخص نمی کند که دقیقا چه ویروسی بدن شما را تهدید می کند. پس باید بدانید که نرم افزار Cardiogram  نمی تواند اعلام کند که شما به کرونا ویروس مبتلا شده اید و تنها مشخص می کند که آیا به ویروس آلوده شده اید یا خیر.

پیشنهاد می شود در صورت اینکه نرم افزار Cardiogram  تشخیص داد که شما به ویروس مبتلا شده اید و علایم کرونا ویروس را نیز دارید برای اطمینان خاطر به پزشک مراجعه کنید.

منبع: wccftech

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود