طراحی پیش بینی شده گوشی انعطاف پذیر گلکسی Z Flip 3 / به همراه مشخصات فنی

بی شک سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر توانسته عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. سامسونگ گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت نتوانست آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. مشکل صفحه نمایش انعطاف پذیر این گوشی هوشمند، مشکلات جدی را برای سامسونگ به وجود آورد. حال بعداز تجربیات خوب، گلکسی Z Flip 3 قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت معرفی شود.

به لطف شایعه پراکنان، تصاویری از طراحی در نظر گرفته شده برای گلکسی Z Flip 3 منتشر شده که اطلاعات جالبی را در اختیار ما قرار داده است. با نگاهی به طراحی در نظر گرفته شده می بینیم که این گوشی انعطاف پذیر از طراحی ترکیبی گلکسی Z Flip و پرچمداران خانواده سامسونگ گلکسی اس 21 (تا چند روز آینده بصورت رسمی معرفی می شوند)، بهره خواهد برد.

در نمای رو به رویی این گوشی انعطاف پذیر قرار است به صفحه نمایشی 6.9 اینچی مجهز شود که از قابلیت های قدرتمند این صفحه نمایش می توانیم به ارائه نرخ تازه سازی 120 هرتز اشاره کنیم. برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ اینفینیتی O استفاده شده. بریدگی دایره ای شکل که در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته.

در قسمت پشتی اما سه سنسور دوربین برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد. طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین نیز با توجه به تصاویر منتشر شده، دقیقا شبیه به طراحی سامسونگ گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس خواهد بود.

پیش بینی می شود که باتری با میزان ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند انعطاف پذیر را همراهی خواهد کرد. تمام این اطلاعات توسط شایعه پراکنان منتشر شده و باید منتظر باشیم که این گوشی هوشمند انعطاف پذیر در تابستان سال میلادی 2021 معرفی شود و ببینیم چه مشخصاتی برایش در نظر گرفته خواهد شد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود