دستبند هوشمند وان پلاس معرفی شد / باتری قدرتمند، قابلیت های جذاب

وان پلاس امروز از اولین دستبند هوشمند خود بصورت رسمی پرده برداری کرد. این در حالی می باشد که این محصول جدید قابلیت های جذاب و مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی را به عنوان یک دستبند هوشمند با خود به همراه داشت. بی شک اصلی ترین رقیبت وان پلاس در این عرصه، دست بند های هوشمند شیائومی می بند 4 و می بند 5 می باشند که توانستند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

مشخصات دستبند هوشمند وان پلاس

طراحی در نظر گرفته شده برای این گجت پوشیدنی، طراحی آشنایی می باشد که پیش از این نیز نمونه آن را دیده بودیم. این دستبند هوشمند به صفحه نمایشی 1.1 اینچی مجهز شده که هیچگونه دکمه فیزیکی را با خود به همراه ندارد و توانایی ارائه رزولوشن 126×294 پیکسلی را نیز خواهد داشت. 37 تصویر صفحه نمایش (watch face) برای این گجت هوشمند در نظر گرفته شده که در حال حاضز 5 تصویر صفحه نمایش در دسترس می باشد و در آپدیت های جدید watch face ها جدیدتری را نیز شاهد خواهیم بود.

از نظر وزن در نظر گرفته شده نیز، بادی این دستبند هوشمند وزن سبک 10.3 گرمی و بند در نظر گرفته شده نیز وزن 12.3 گرمی دارد که با توجه به وزن کلی 22.6 گرمی، سبب شده تا این دستبند هوشمند یکی از گجت های هوشمند پوشیدنی مناسب برای فعالیت های ورزشی باشد.

بی شک هر دستبند هوشمندی قابلیت های سلامتی جذابی را با خود به همراه دارد و گجت پوشیدنی جدید وان پلاس نیز از این اتفاق مستثنی نیست. 12 برنامه ورزشی متنوع که در آپدیت های جدید نیز برنامه های بیشتری را با خود به همراه خواهد داشت به همراه برنامه های سلامت جذاب، برای این دستبند هوشمند در نظر گرفته شده.

از جمله قابلیت های سلامتی جذاب این گجت، پشتیبانی از سنسور SpO2 یا همان تشخیص میزان اکسیژن خون می باشد. این قابلیت را ساعت های هوشمند سری جدید اپل نیز با خود  به همراه دارند. نشان دادن اعلان های مهم، کنترل موسیقی اجرایی و همچنین شاتر برای ثبت تصاویر دوربین، از جمله قابلیت های دیگر در نظر گرفته شده می باشند.

با توجه به اینکه دستبند های هوشمند بسیار مناسب برای فعالیت های ورزشی می باشند، می بایست از استاندارد های ضد آب بودن IP نیز پشتیبانی کنند. این دستبند هوشمند نیز از استاندارد IP68 پشتیبانی می کند.

در مورد میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده هنوز اطلاعاتی منتشر نشده اما وان پلاس اعلام کرده این گجت پوشیدنی هوشمند توانایی ارائه عمر مفید 14 روزه را در شرایط عادی دارد که بی شک با فعال شدن برخی از قابلیت هایی که به آن ها اشاره کردیم، طول عمر مفید باتری نیز تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. دستبند هوشمند وان پلاس قرار است با قیمت 35 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد