سه محصول MSI جوایز iF DESIGN 2022 را دریافت کردند

شرکت تایوانی MSI با سه محصول به جوایز طراحی IF دست یافت. طراحی نوآورانه دو مادربرد و یک لپ تاپ اژدهای تایوانی، نظر داوران این جشنواره بین المللی را در بخش iF DESIGN AWARD جلب کرد. جشنواره IF با چندین داور از نقاط مختلف دنیا، یکی از محبوب ترین رقابت ها برای صنایع مختلف است که در بخش های گوناگون محصولات ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت نوآوری و تمایز در طراحی، بسته بندی و … نشان معتبر IF را به محصول مورد نظر اهدا می کنند.

در جشنواره و مسابقه iF DESIGN AWARD سال 2022، شرکت MSI برای دو محصول سخت افزاری و یک لپ تاپ یعنی مادربرد MEG Z690 GODLIKE، مادربرد MPG Z690 FORCE WIFI و لپ تاپ گیمینگ Stealth GS77 توانست به جایزه برترین طراحی دست یابد. این شرکت تایوانی اعلام کرد، حضور محصولات ما در بین محصولات برنده جوایز معتبر طراحی، برای پیگیری بی وقفه طراحی نوآورانه ما واقعاً یک افتخار است و همچنین بهترین تشویق برای تیم های طراحی MSI است. قابلیت طراحی محصولات MSI با هدف «تکنولوژی با زیبایی شناسی» غیرقابل تردید است. سام چرن، معاون بازاریابی MSI گفت: ما به ارائه طراحی پیشرفته برای همه مشتریان ادامه می دهیم.

مادربرد MSI MEG Z690 GODLIKE

مادربرد پرچمدار MSI MEG Z690 GODLIKE نشان دهنده اوج چیپست Z690 اینتل با جدیدترین و برترین قابلیت ها است. یکی از خاص ترین قابلیت های این مادربرد پرچمدار، داشبورد M-Vision یا اولین صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی IPS قابل جدا شدن در صنعت سخت افزار است که وظیفه مانیتورینگ دقیق قطعات، نمایش فرکانس کاری، قابلیت اورکلاک، نمایش گیف های دلخواه و از پیش نصب شده و بسیاری از قابلیت های دیگر بر دوش آن است.

این مادربرد پرچمدار که به عقیده بسیاری قدرتمندترین مادربرد Z690 دنیا است، با مدار رگولاتور ولتاژ یا مدار قدرت 2+20 فاز 105 آمپر، ساختار 8 لایه PCB و دو برابر مس بیشتر در ساختار PCB، آماده رکورد شکنی و پذیرایی از برترین پردازنده های اینتل است.

علاوه بر این، از نظر پورت ها و اسلات ها نیز موارد زیادی همچون پورت پر سرعت 10G Super LAN داخلی، شبکه بی سیم جدید WI-FI 6E با مدیریت دقیق شبکه، پورت دوگانه Thunderbolt 4، دو کانکتور پورت USB 3.2 Gen 2×2 20G Type-C پنل جلو، دو اسلات PCIe 5.0، کارت صدای Audio Boost 5 HD و کانکتورهای مخفی برق مادربرد و پردازنده اشاره کرد. لازم به ذکر است که مادربرد MSI MEG Z690 GODLIKE دارای 6 درگاه M.2 پر سرعت است و در جعبه آن 32 گیگابایت رم DDR5 KINGSTON FURY و خنک کننده حرفه ای سری S با رادیاتور 360 میلی متری قرار گرفته است.

مادربرد MSI MPG Z690 FORCE WIFI

مادربرد گیمینگ MPG Z690 FORCE WIFI با زبان طراحی خاص و ترکیب رنگ سفید / نقره ای، برای کاربران و گیمرهای حرفه ای طراحی شده است. این مادربرد با مدار قدرت 1+1+18 فاز 75 آمپر، ساختار 8 لایه PCB با دو برابر مس بیشتر، قابلیت MEMORY BOOST / Game Boost / CORE BOOST و راهکارهای حرارتی عالی، گزینه ایده آلی برای کاربران سخت پسند است.

ویژگی های برجسته مانند پشتیبانی از PCIe 5.0 و DDR5، فرآیند جوشکاری SMT و فناوری تقویت حافظه MSI باعث شده تا در هر بخشی عملکرد این برد به بالاترین پتانسیل کاری برسد. همچنین شبکه پر سرعت 2.5G LAN و شبکه بی سیم Wi-Fi 6E برای اطمینان از اتصال شبکه قابل اعتماد، پایدار و ایمن در MPG Z690 FORCE WIFI دیده می شود.

لپ تاپ گیمینگ MSI Stealth GS77

لپ تاپ گیمینگ 17.3 اینچی Stealth GS77 که برای مصارف حرفه ای ساخته شده است، با یک لولای تقویت‌ شده از آلیاژ روی، یک شاسی فلزی و بدنه ای با ضخامت تنها 20.1 تا 20.8 میلی‌متر عرضه می‌شود. لپ تاپ Stealth GS77 از پنل 4K UHD 120Hz، پردازنده Core i9 نسل دوازدهم اینتل، به علاوه گرافیک GeForce RTXTM 3080 Ti انویدیا استفاده می‌کند که عملکرد را به سطح جدیدی از حرفه ای بودن می رساند.

این لپ تاپ خاص از MSI نه تنها دارای عملکرد استثنایی است، بلکه دارای باتری 99.9Whr قدرتمند، شبکه بی سیم WiFi 6E، پشتیبانی از Windows Hello و شش بلندگوی داخلی Dynaudio برای صدایی فراگیر است.

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر