رونمایی از نمایشگر گیمینگ ایسوس TUF VG27AQ در نمایشگاه کامپیوتکس 2019

از بعد از ظهر امروز با شروع نمایشگاه کامپیوتکس 2019 شاهد رونمایی محصولات جذابی بوده ایم. ایسوس نیز از این اتفاق مستثنی نبوده و در روز اول این نمایشگاه شاهد رونمایی نمایشگر گیمینگ ایسوس بوده ایم. ایسوس تلاش داشته تا بهترین مشخصات فنی را برای اراده بهترین کیفیت و همچنین ارائه تصاویر در حالت گیم پلی حرفه ای را به رخ رقبا بکشد.

اگر راستش را بخواهید ایسوس یکی از معدود شرکت هایی می باشد که هم در زمینه سیستم های سخت افزاری و گوشی های هوشمند در چند سال اخیر عملکرد فوق العاد ای را از خود نشان داده. زنفون 6 دلیلی بر اثبات این اتفاق می باشد.

نمایشگر گیمینگ قدرتمند در کنار قابلیت های پشتیبانی بی نظیر

مانیتور  گیمینگ TUF VG27AQ با بهره بردن از صفحه نمایش 27 اینچی IPS با رزولوشن عالی 2560×1440 با زمان پاسخ گویی ا میلی ثانیه و حداکثر سرعت 155 هرتزی رونمایی شد.

این مانیتور قدرتمند از قابلیت های جذاب ULMB و Adaptive Sync استفاده کرده که باعث فعال بودن همیشگی Sync می شود که گیم پلی فوق العاده صاف و با کیفیتی را ارائه خواهد کرد.

از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این مانیتور می توان، به در نظر گرفته شدن دو پورت HDMI 1.4 و یک Display port 1.2 به همراه دو پورت usb 3.0 اشاره کرد

ایسوس هنوز زمان دقیق شروع پیش فروش و قیمت در نظر گرفته شده برای این مانیتور را مشخص نکرده است. اما قطعا در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی یکی از بهترین مانیتور های گیمینگ ایسوس بوده ایم.

منبع : techpowerup

پست های مرتبط

LG Display قصد دارد پنل‌های OLED گیمینگ با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم را به تولید انبوه برساند

شرکت AOC از مانیتور گیمینگ پیشرفته خود به نام AGON Pro AG246FK رونمایی کرد

شرکت TCL از دو مانیتور گیمینگ 27 و 34 اینچی رونمایی کرد