یوبی سافت بازی جدیدی از Star Wars خواهد ساخت

سری فیلم های جنگ ستارگان یکی از پرطرفدارترین عنوان هایی است که داستان خود را به آن سوی کهکشان ها می برد. محبوبیت این فیلم باعث شد که به دنیای سه بعدی، بازی های رایانه ای راه پیدا کند. سری بازی Star Wars مسیری بسیار متلاتم را سپری کرده، از سبک هک اند اسلش گرفته تا اول شخص را طرفداران استار وارز تجربه کرده اند. خبر خوب اینکه باز هم قرار است تجربه جدیدی حاصل شود، اما این بار پای Ubisoft وسط است.

یک همکاری برای خلق یک اثر متفاوت

Ubisoft و Lucasfilm Games اعلام کرده اند که در حال کار بر روی یک بازی جدید از جنگ ستارگان هستند. به گفته یوبی سافت این بازی یک عنوان جهان باز خواهد بود که داستانی کاملا جدید را برای شما روایت خواهد کرد. توسعه بازی توسط Massive Entertainment انجام خواهد شد و از موتور اختصاصی Snowdrop برای ساخت آن بهره خواهند برد.

ایو گیلموت، بنیانگذار و مدیرعامل Ubisoft گفت: داستان عظیم جنگ ستارگان منبع الهام بخش باورنکردنی برای تیم های ما است. این آغاز همکاری طولانی مدت با دیزنی و Lucasfilm Games است و ما خوشحالیم که دست به دست هم می دهیم تا میراث باورنکردنی Lucasfilm را بسازیم و بازی ای را بسازیم که می دانیم طرفداران جنگ ستارگان آن را دوست خواهند داشت.

گیلموت همچنین افزود

در حال حاضر بازی جدید Star Wars در دست توسعه است. جولیان گریتی مدیر خلاق Massive Entertainment می گوید که آنها هنوز در حال کار بر روی برخی از جزئیات هستند. با این حال ، وی تأیید کرد که، این یک بازی جهان باز داستان محور خواهد بود.

مدیران Massive Entertainment می گویند که برای منحصر به فرد کردن بازی ، آنها از “داستان جذاب و مجموعه ای از شخصیت ها استفاده می کنند که بازیکنان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

با توجه به سابقه کاری یوبی سافت در ساخت عنوان های جهان باز، می توانیم انتظار یک بازی با کیفیت را داشته باشیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024