گوشی جدید ریلمی با بهره بردن از پردازنده اسنپدراگون 865 رکورد بنچمارک را جا به جا خواهد کرد

در سال گذشته شرکت چینی ریلمی فعالبت خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. ریلمی ایکس 2 پرو جلوه شکوه این شرکت بود که برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند ریلمی نه تنها از چهار سنسور برای دوربین بهره برده بود، بلکه یکی از گوشی های هوشمندی بود که به سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی ساموسونگ مجهز شده بود. اما این بار گوشی جدید این شرکت قرار است به چدیدترین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 865 مجهز شود.

اسنپدراگون 865 چندی پیش بصورت رسمی رونمایی شد. این در حالی بود که همگان پیش بینی کرده بودند که این پردازنده قدرتمند برای اولین بار به همراه گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 20 شرکت سامسونگ روانه بازار خواهند شد. اما حال گوی ا ریلمی نیز توانسته با کوالکام توافقاتی داشته باشد.

نام این گوشی جدید که به احتمال زیاد ریلمی ایکس 50 پرو خواهد بود، توانسته با توجه به آنچه در تصویر منتشر شده مشاهده می کنیم، بیشترین امتیاز بنچمارک را در میان گوشی های هوشمند دیگر به خود اختصاص دهد.

پیش از این نیز کوالکام با رونمایی از اسنپدراگون 855 و اسنپدراگون 855 پلاس نیز رکورد های جدیدی را به خود اختصاص داده بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می توان به صفحه نمایش آن اشاره کرد. ریلمی ایکس 50 نیز قرار است به عنوان گوشی جدید این شرکت رونمایی شود ولی ایکس 50 پرو تفاوت های مشهودی با این گوشی هوشمند دارد.

ایکس 50 از دو سنسور برای دوربین سلفی بهره خواهد برد اما ایکس 50 پرو تنها به یک سنسور دوربین سلفی مجهز می شود. اما هر دو گوشی هوشمند از ناچ زیبای اینفینیتی O بهره خواهند برد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود