ویدئو HANDS_ON شیائومی می CC9 پرو

شیائومی بعد از معرفی می میکس آلفا این بار گوشی هوشمند جدید دیگری با بهره بردن از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی سامسونگ را روانه بازار کرده. بالاخره بعد از شایعات بسیار شنیده شده از این گوشی هوشمند، اموز شاهد رونمایی رسمی می CC9 پرو بودیم. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند جدید شیائومی خواهیم پرداخت.

مشخصات شیائومی می CC9 پرو

طراحی و صفحه نمایش

طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، چندان طراحی نا آشنایی نیست. اما بی شک با توجه به طراحی های در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش و نیز قرار گیری سنسور های دوربین اصلی، باید نمره قابل قبولی به این گوشی هوشمند داد.

صفحه نمایش 6.47 اینچی سوپر آمولد در نظر گرفته شده به ناچ زیبای واتردراپ مجهز شده است. بهره بردن از چنین ناچی سبب شده تا شاهد نسبت تصویر 19.5 به 9 برای این گوشی هوشمند باشیم. استفاده از چنین صفحه نمایشی سبب شده تا سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش قرار بگیرد.

دوربین اصلی و سلفی

در قسمت بریدگی ناچ واتردرائپ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم. اما نکته اصلی شائومی می CC9 پرو سنسور های دوربین اصلی آن می باشد.

برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیچیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

باتری و پردازنده

شیائومی این بار تصمیم به استفاده از پردازنده ای 8 نانومتری برای این گوشی هوشمند گرفته، این در حالی می باشد که با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده پیش بینی می شد که شاهد در نظر گرفته شدن یک پردازنده 7 نانومتری باشیم. با این حال شیائومی می CC9 پرو به پردازنده 8 نانومتری اسنپدراگون 730 مجهز شده است.

اما سوای سنسورهای دوربین فوق قدرتمند این گوشی هوشمند، ظرفیت باتری بالای 5260 میلی آمپری آن هیچ حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است. البته داستان به همین جا ختم نمی شود. مجهز شدن به شارژر 30 واتی با قابلیت شارژ سریع سبب شده تا این شارژر قدرتمند تنها به زمان 65 دقیقه ای برای شارژ کامل باتری این گوشی هوشمند نیاز داشته باشد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !