شیائومی می CC9 پرو موفق به کسب بالاترین امتیاز از دگزومارک شد

وب سایت معتبر دگزومارک همواره برای سنسور های دوربین اصلی و نیز سلفی گوشی های هوشمند امتیازاتی را در نظر می گیرد و این بار نوبت به شاهکار جدید شیائومی یعنی می CC9 پرو رسیده است. این گوشی هوشمند توانست در مجموع بخش عکسبرداری و ضبط ویدئو امتیاز 121 را به خود اختصاص دهد و هم امتیاز با هواوی میت 3 پرو از این نظر در میان گوشی های هوشمند دیگر بالاتری امتیاز ممکن را به خود اختصاص دهد.

مشخصات دوربین های اصلی و سلفی شیائومی می CC9 پرو

در قسمت بریدگی ناچ واتردرائپ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم. اما نکته اصلی شائومی می CC9 پرو سنسور های دوربین اصلی آن می باشد.

برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند شیائومی شاهد در نظر گرفته شدن پنج سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. سنسور 108 مگاپیکسلی  Samsung ISOCELL Bright HMX sensor با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و زوم 50 برابری دیجیتال به همراه سنسور تله فوتو دیگر 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور ماکرو برای ثبت تصویر از فاصله 2 تا 10 سانتی متری، سنسور های دوربین اصلی پنج گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

باتری قدرتمند 5260 میلی آمپری به همراه شارژر فوق سریع 30 واتی این گوشی هوشمن که قابلیت شارژ باتری این گوشی را در مدت زمان 65 دقیقه دارد از دیگر مشخصات فنی قدرتمند درنظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !