نمایشگاه MWC 2020: وعده ویوو برای رونمایی گوشی هوشمند جدید

کم کم به پایان سال میلادی جاری نزدیک می شویم، و در اوایل سال میلادی 2020 نیز باید شاهد آغاز نمایشگاه بین المللی MWC بارسلونا باشیم. پیش از شروع به کار این نمایشگاه معتبر، ویوو با انتشار پوستری وعده رونمایی گوشی هوشمند جدید خود را در این نمایشگاه داده. در ادامه به برخی گمانه زنی ها راجع بع این محصول جدید ویوو خواهیم پرداخت.

در پوستر منتشر شده، ویوو تاریخ 23 فوریه سال 2020 را برای رویداد خود در نمایشگاه MWC بارسلونا در نظر گرفته. اما هیچ اطلاع دیگری از اینکه ویوو قصد دارد چه گوشی هوشمند را معرفی کند نداریم.

نکته جالب این دعوت نامه، حرف “V” قرار گرفته در قسمت پس زمینه می باشد. گمانه زنی ها بر این می باشد که ویوو قرار است یک گوشی هوشمن انعطاف پذیری را د این نمایشگاه معتبر در معرض دید عموم بگذارد. تا به امروز ویوو چنین محصوصلی را رونمایی نکرده.

اما ممکن است “V” در نظر گرفته شده تنها بزرگ شده جمله اول این برند موفق چینی باشد و یا شاید اصلا قرار است شاهد رونمایی یک محصول جدید از سری V این شرکت باشیم. به هر حال مطمدن هستیم که ویوو قصد دارد در نمایشگاه MWC امسال خودی نشان دهد و از جدیددترین گوشی هوشمند خود پده برداری کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد