ویوو وی 17 پرو / میان رده ای با خصوصیات پرچمدار

ویوو همواره یکی از موفق ترین شرکت های عرصه تولید گوشی های هوشمند میان رده بوده. این بار اما ویوو وی 17 پرو قرار است در آینده ای نزدیک به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت رونمایی شود. در حالی که تا رونمایی رسمی این گوشی زمان باقی مانده، اما برخی مشخصات فنی آن منتشر شده.

مشخصات ویوو وی 17 پرو

ویوو تاریخ 20 سپتامبر یا همان 29 شهریور برای رونمایی رسمی ویوو وی 17 پرو در نظر گرفته شده. صفحه نمایش 6.44 اینچی FHD پلاس از جنس سوپر آمولد این گوشی هوشمند سبب شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از قابلیت های جالب، بهره بردن از صفحه نمایش بدون ناچ به لطف بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ می باشد. برخلاف بسیاری از دوربین های سلفی پاپ آپ گوشی های هوشمند که تنها به یک سنسور دوربین اصلی مجهز شده بودند، این گوشی هوشمند از دو سنسور برای دوربین سلفی خود بهره مند خواهد شد.

اطلاعی از هر دو سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی این گوشی نداریم، اما سنسور 32 مگاپیکسلی به عنوان یکی از این دو سنسور تایید شده.

در قسمت پشتی این گوشی نیز شاهد استفاده از چهار سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. یک سنسور 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور 2 مگاپیکسلی (2 سنسور سنجش عمق و ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک)، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

پردازنده اسنپدراگون 675 به همراه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. میزان ظرفیت 4100 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای باتری این گوشی هوشمند میان رده نیز، انتخاب خوب و قابل قبولی به نظر می رسد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد