گوشی میان رده ویوو وی 19 بصورت رسمی معرفی شد

ویوو وی 19 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت با بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول در حد و اندازه های یک گوشی میان رده، بصورت رسمی معرفی شد. از جمله قابلیت های شاخص در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون می توان به سنسور های دوربین و صفحه نمایش بسیار با کیفیت آن اشاره کرد.

مشخصات ویوو وی 19

طراحی و صفحه نمایش

طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند یکی از نقاط قدرتمند آن می باشد. صفحه نمایش از جنس سوپر امولد که به ناچ زیبای اینفینیتی O نیز مجهز شده است.

در قسمت پشتی نیز چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده که با چیدمانی L شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. طراحی سنسور های دوربین ما را به یاد گوشی های میان رده ای چون سامسونگ گلکسی A51 و گلکسی A71 می اندازد. البته پرچمداران سری اس 20 سامسونگ نیز از طراحی مشابه با چنین طراحی بهره برده بودند.

ویوو وی 19 به صفحه نمایشی 6.44 اینچی مجهز شده که قابلیت ارائه رزولوشن FHD پلاس را خواهد داشت. با توجه به جنس سوپر امولد در نظر گرفته شده، صفحه نمایش این گوشی هوشمند از سنسور حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند. در این زمینه، vivo V19 هیچ چیزی کم از یک پرچمدار ندارد

دوربین

بریدگی دایره ای شکل ناچ اینفینیتی O در گوشه سمت راست بالایی صفحه نمایش قرار گرفته که سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکر در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

پردازنده و باتری

پردازنده اسنپدراگون 675 نیز به عنوان یکی از پردازنده های میان رده، ویوو وی 19 را همراهی می کند. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 128 و 256 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی نیز اشاره کرد.

باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپری با شارژر 18 واتی شارژ سریع نیز vivo V19 را همراهی می کند که به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده انتخاب بسیار مناسبی به نظر می رسد.

این گوشی قرار است با قیمت پایه 300 دلار برای مدل 8/128GB روانه بازار شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !