بهترین صفحه کلید برای تولیدکنندگان محتوا / گرافیست، ادیتور، عکاس، تنظیم کننده و …

تولیدکنندگان محتوا را باید خاص ترین مصرف کننده قطعات سخت افزاری و تجهیزات جانبی دانست. با اینکه در این سالها گیمرها بیشتر محصولات را به خود اختصاص داده اند اما تولیدکنندگان محتوا چه بخواهند و چه نخواهند، باید از بهترین و خاص ترین قطعات استفاده کننده تا خروجی کار و نتیجه نهایی عالی باشد. در این بخش قصد داریم تا بهترین صفحه کلید ها را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی کنیم. با بنچیمو همراه باشید.

تولیدکنندگان محتوا چه برای تایپ کردن و چه برای دسترسی سریع تر به بخش های مورد نظر در نرم افزارهای اختصاصی، نیاز به صفحه کلید یا کیبورد خوب دارند. اما جذاب ترین مورد برای تولیدکنندگان محتوا، دستیابی سریعتر به کلیدهای میانبر برای ویرایش سریع است. مهم نیست که در دفتر کار هستید یا در اتاق شخصی، در هر صورت سلاح شما برای نتیجه نهایی عالی، سخت افزار قدرتمند و تجهیزات جانبی اختصاصی است.

5- صفحه کلید Apple Magic Keyboard

اگر از طرفداران سیستم عامل مک و محصولات اپل هستید، قطعاً انتخاب این صفحه کلید می تواند شما را برای رسیدن سریعتر به نتیجه دلخواه کمک کند. معمولاً صفحه کلیدهای اپل به کلیدهای اعداد مجهز نیستند اما این مدل با داشتن کلیدهای اعداد می تواند میانبرهای مهمی را در دسترس شما قرار دهد. کیفیت ساخت مناسب، باتری با طول عمر بیشتر و عمق خوب کلیدها مخصوصاً برای تایپ کردن این کیبورد را به گزینه ای عالی برای اپل دوستان تبدیل می کند.

4- صفحه کلید Logitech Craft

صفحه کلید Logitech Craft برای هر کاربری که با Adobe Photoshop / Illustrator / InDesign  / Premiere Pro / Lightroom کار می کند مناسب است. فرقی هم ندارد سیستم عامل شما ویندوز است یا MAC OS. این کیبورد صد دارد کارهای بیشتری برای خلاقیت شما نسبت به صفحه کلیدهای معمولی انجام دهد. یکی از مهمترین ویزگی های صفحه کلید Logitech Craft وجود کلید گردان در بالا سمت چپ است که لاجیتک از آن به عنوان Crown ساد می کند. با این ویژگی می توانید پارامترهای نرم افزارهای مختلف را راحت تر کنترل کنید.

به فرض مثال می توانید در نرم افزار فتوشاپ با استفاده از Crown، تصویر را زوم کرده یا از زوم خارج کنید. همچنین در صورت انتخاب براش، می توانید اندازه، سختی، تاری و … را مدیریت کنید. عمق عالی کلیدها، این کیبورد را به یکی از بهترین های بازار برای تایپ کردن تبدیل کرده است. همچنین بک لایت یا نور پس زمینه کلیدها یکی دیگر از ویژگی های این صفحه کلید است تا کار کردن با آن را در اتاق های تاریک راحت تر کند.

3- صفحه کلید Azio Retro Classic

یکی از جذاب ترین صفحه کلیدهای ساخته شده تا به امروز Azio Retro Classic است. البته این شرکت مدل های مختلفی از این صفحه کلید را معرفی کرده است. اگر فردی حساس به زیبایی میز کار هستید قطعاً Azio Retro Classic می تواند ایده آل ترین گزینه برای شما باشد. این صفحه کلید با کلیدهای مکانیکی، تجربه جالبی را به کاربر منتقل می کند.

همچنین به صورت استاندارد دکمه های در نظر گرفته شده برای ویندوز هستند اما اگر از طرفداران مک اپل هستید نگران نباشید زیرا در جعبه این کیبورد دکمه های اختصاصی برای این سیستم عامل هم وجود دارد. تنها کافی است کلیدها را جابجا کرده و سوئیچ پشت کیبورد را از ویندوز به مک تغییر دهید. نورپس زمینه در زیر هر کدام از کلیدها قرار گرفته است تا نورپردازی یکنواختی را شاهد باشیم. البته این صفحه کلید محصولی ارزان نیست پس در بازار داخلی پیدا نمی شود. تنها راه سیدن به این محصول سفارش از فروشگاه آنلاین آمازون یا وب سایت های مشابه است.

2- کنسول Loupedeck Plus

نمی توان تولیدکننده محتوا بود و عاشق این محصول نشد. محصولی تکمیلی برای تولیدکنندگان محتوا که به کار کردن با Adobe Lightroom / Premiere Pro / Photoshop / After Effects عادت دارند. این محصول دارای کلیدها و سوئیچ هایی است که به صورت اختصاصی یک ویژگی را هدف قرار داده اند. به فرض مثال کلیدهای کنتراست، سایه، رنگ و … برای ادیت فیلم و عکس، کلیدهای چرخان برای تنظیم دقیق رنگ ها و کلید Export تنها بخشی از امکانات عالی این محصول هستند. اگر تولید کننده محتوا باشید قطعاً تنها با دیدن Loupedeck Plus می دانید که با چه محصولی طرف هستید و لازم نیست که بیش از این در مورد این محصول صحبت کنیم.

1- کنسول Loupedeck CT

وقتی صحبت از کارهای خلاقانه تولیدکنندگان محتوا می شود نمی توان بهتر از Loupedeck CT محصولی را پیدا کرد. یک تولیدکننده محتوا هر چه آزادی عمل بیشتری داشته باشد، بهتر می تواند بروی هنر خود تمرکز کند. ویرایش یک فرایند شخصی است و هر کسی ابزار، نرم افزار و میانبر مورد علاقه خود را دارد. با استفاده از Loupedeck CT دکمه ها، سوئیچ ها و نمایشگر لمسی می تواند ابزار مورد علاقه شما را درست در نوک انگشتتان قرار دهد. این محصول می تواند با پشتیبانی از مجموعه کاملی از نرم افزارهای تولیدمحتوا، به بهترین گزینه تبدیل شود. دومین محصول از Loupedeck یعنی مدل CT بیشتر شبیه یک ایستگاه کاری جمع و جور است. کیفیت ساخت بسیار بالا، صفحه نمایش لمسی، نورپس زمینه LED، کلیدچرخان با کیفیت و طراحی بی نظیر تنها بخشی از ویژگی های بهترین کنسول تولیدکنندگان محتوا است.

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

دستگاه Rabbit R1 بیشتر به یک برنامه اندرویدی شباهت دارد تا یک گجت !

عرضه لپ‌تاپ‌های مجهز به هوش مصنوعی مولد رشد عظیمی را در دوره 2023-2027 تجربه خواهد کرد