بنچمارک گوشی میان رده ویوو وی 20 به همراه مشخصات فنی

ویوو در چند سال اخیر توانسته است در عرصه گوشی های هوشمند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. ویوو ایکس 50 پرو پلاس شاهکار این شرکت بود که با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند توانست عملکرد شگفت انگیزی داشته باشد. اما گوشی های میان رده ویوو نیز همواره مشخصات قابل قبول و عملکرد خوبی داشته اند. این بار قرار است ویوو وی 20 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود.

پیش از این شایعاتی از ویوو وی 20 شنیده بودیم و حال بصورت رسمی بنچمارک گیگ بنچ این گوشی هوشمند منتشر شده است. این گوشی میان رده قرار است به پردازنده اسنپدراگون 720G مجهز شود و با بهره بردن از چنین پردازنده ای توانست در تست بنچمارک گیگ بنچ امتیاز 553 در بخش تک هسته ای و امتیاز 1765 در بخش چند هسته ای را به خود اختصاص دهد.

ویوو V20 به صفحه نمایشی 6.44 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع مولد مجهز شده. بهره بردن از پنل اولد سبب شد تا همانند یک پرچمدار شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشیم. برای طراحی صفحه نمایش نیز ناچ واتردراپ یا همان قطره ای در نظر گرفته شده است.

این گوشی میان رده سنسور های دوربین قابل قبولی را با خود به همراه داشته که البته در بخش سنسور دوربین سلفی باید بگوییم بسیار قدرتمند وارد میدان رقابت شده. در بریدگی ناچ واتردراپ که در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش قرار گرفته، شاهد حضور سنسور قدرتمند 44 مگاپیکسلی دوربین سلفی می باشیم. این سنسور توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 4K و نرخ 30 فریم در ثانیه را نیز خواهد داشت.

در قسمت پشتی شاید طراحی در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دوربین همانند طراحی باشد که پیش از این در ویوو ایکس 50 پرو پلاس دیده بودیم اما به مراتب ویوو V20 سنسور های دوربین ضعیف تری را با خود به همراه دارد. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین سه گانه ویوو V20 را تشکیل می دهند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد