ویوو وی 20 پرو میان رده ای قدرتمند / دوربین سلفی دوگانه، طراحی زیبا

ویوو وی 20 چندی پیش به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند میان رده ویوو معرفی شد و حال قرار است شاهد رونمایی مدل پرو این گوشی هوشمند باشیم. به لطف شایعه پراکنان برخی از اصلی ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای ویوو وی 20 پرو منتشر شده که نوید رونمایی گوشی هوشمند میان رده قدرتمندی را می دهد.

مشخصات ویوو وی 20 پرو

در نگاه اولیه به طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، چندان تفاوتی با مدل استاندارد شاهد نیستیم. در بخش مشخصات سخت افزاری نیز تقریبا هر دو گوشی مشخصات مشابهی را به خود  اختصاص داده اند. از جمله اصلی ترین تفاوت های مدل استاندارد با مدل پرو در بخش سنسور های دوربین سلفی آن ها می باشد.

همانطور که اشاره کردیم در بخش سنسور های دوربین سلفی، ویوو وی 20 پرو قرار است به سنسور های بیشتر مجهز شود. پیش از این مدل استاندارد به سنسور قدرتمند 44 مگاپیکسلی دوربین سلفی مجهز شده بود و حال مدل پرو قرار است در کنار این سنسور 44 مگاپیکسلی به سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض مجهز شود.

در قسمت پشتی نیز همانند مدل استاندارد، مدل پرو به سه سنسور دوربین مجهز می شود اما تنها می دانیم که یک سنسور اصلی 68 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند میان رده را همراهی خواهد کرد و اطلاعاتی در خصوص دو سنسور دوربین دیگر منتشر نشده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز به احتمال زیاد شاهد حضور پردازنده اسنپدراگون 765G خواهیم بود که بهره بردن از چنین پردازنده ای سبب خواهد شد تا ویوو وی 20 پرو توانایی پشتیبانی از شبکه های 5G را نیز داشته باشد. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی مجهز به شارژ سریع از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشند و قرار است vivo V20 Pro با قیمت پایه 405 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود