بازیمو: مدیر هنری God Of War و پروژه Predator 5

مدیر هنری God Of War پس از تایید ساخت فیلم Predator 5، اقدام به ارسال یک Fan Art شگفت انگیز از کاراکتر غارتگر کرد.

Raf Grassetti مدیر هنری بازی خدای جنگ بر روی پلی استیشن 4 قطعاً یکی از تأثیر گذارترین افراد در دنیای بازی های رایانه ای است. این هنرمند مدل ساز با استعداد برزیلی با ایده های دیوانه وار خود توانست سطح کیفی جدیدی در بحث مدلسازی تعریف کند. اگر بازی گاد آف وار را بر روی PS 4 بازی کرده باشید از جزئیات کریتوس حیرت زده شده اید.

یک نکته جالب اینکه در نسل هفتم هم کاراکتر کریتوس در God Of War 3 بهترین و پر جزئیات ترین بود و حالا در نسل هشتم Santa Monica دوباره استاندارد سازی کرده.

مدتی قبل بعد از اینکه ساخت فیلم جدید Predator تایید شد، حالا مشخص شده که مدیر هنری God Of War قرار است یک شاهکار دیگر خلق کند و Predator کلاسیک را بازآفرینی می کند. Raf Grassetti مدل غارتگر را برای فیلم Predator 5 به زیبایی هر چه تمام تر کار کرده است.

وی هنگام انتشار تصویر غارتگر در حساب رسمی توییتر خود گفت: نمی توانم صبر کنم ببینم DannyTRS با Predator چه خواهد کرد. واقعا برای من سخت است که ببینم کاراکتر محبوب من چطور نمایش داده خواهد شد.

شخصی که گراستی در توییت خود از آن نام برده، دن تراشتنبرگ است که کارگردانی فیلم جدید Predator را بر عهده خواهد داشت. وی به دلیل کارگردانی فیلم 10 Cloverfield Lane و قسمت پایانی سریال Amazon Prime The Boys بیشتر شهرت دارد. نویسنده Predator 5 قرار است پاتریک آیسون باشد که فیلمنامه  Jack Ryan، Kingdom و  and Treadstone را نوشته است.

جدیدترین فیلم Predator در سال 2018 اکران شد و توسط شین بلک کارگردان Iron Man 3 ساخته شد. این فیلم در میان طرفداران سری به هیچ عنوان مورد استقبال قرار نگرفت و نتوانست موفق عمل کند و امتیاز 32 را دریافت کرد. فیلم کلاسیک سال 1987 که با بازی آرنولد شوارتزنگر همراه بود 81٪ امتیاز دریافت کرده بود.

تنها چیزی که در مورد فیلم جدید Predator می دانیم این است که هیچ یک از اتفافات مربوط به نسخه 2018 نخواهند بود.

اگر به صفحه اینستاگرام Raf Grassetti نگاهی بیاندازید می بینید که گنجینه ای از یک هنر ارزشمند در آن نهفته است. از کارهای جدید راف،Teenage Mutant Ninja Turtles ، شخصیت های بیش از حد واقعی Sonic The Hedgehog و Dragon Ball Z را می توان نام برد.

Grassetti قرار است با دنباله God of War هنرنمایی کند. به تازگی اعلام شده خدای جنگ رگناروک برای پلی استیشن 5 در سال 2021 عرضه خواهد شد.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند