ویوو Y30g معرفی شد / میان رده ای ارزان قیمت

در میان گوشی های هوشمند ویوو شاهد رونمایی برخی از اسمارتفون هایی بودیم که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی قابل قبول، قیمت ارزان تری به نسبت گوشی های هوشمند میان رده شرکت های دیگر داشته اند. ویوو Y30g نیز به تازگی به عنوان یکی از ارزن قیمت ترین گوشی های  هوشمند این شرکت با بهره بردن از مشخصات مناسبی که نباید توقع زیادی از آن داشت، بصورت رسمی معرفی شد.

مشخصات ویوو Y30g

طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون، طراحی آشنایی می باشد که بسیاری از گوشی های هوشمند میان رده نیز از آن بهره بردن بودند. در نمای رو به رویی ویوو Y30g به صفحه نمایشی 6.51 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع LCD مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش شاهد حضور ناچ واتردراپ یا همان قطره ای می باشیم. بریدگی قطره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی تنها شاهد حضور دو سنسور دوربین می باشیم که باید باز هم تاکید کنیم نباید توقع زیادی از سنسور های دوربین این گوشی هوشمند میان رده داشته باشیم. یک سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین دوگانه ویوو Y30g را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم این گوشی هوشمند به پردازنده میان رده هلیو P65 شرکت مدیاتک مجهز شده است. رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

ویوو Y30g به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی در کنار شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده است. این گوشی هوشمند میان رده قرار است با قیمت پایه 230 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد