شیائومی می 11 لایت 5G اولین اسمارتفون جهان با پردازنده اسنپدراگون 780G معرفی شد

در سال میلادی جاری، گویا همکاری شیائومی با شرکت کوالکام به مراتب بهتر از شرکت های دیگر است. زیرا تمام پردازنده های جدید کوالکام، اولین بار با گوشی های هوشمند شیائومی بصورت رسمی معرفی شدند. در این میان می توانیم به شیائومی می 11 اشاره کنیم که به پردازنده اسنپدراگون 888 مجهز شده بود. حال شیائومی می 11 لایت 5G به جدیدترین پردازنده میان رده شرکت کوالکام مجهز شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده آشنا شوید.

مشخصات شیائومی می 11 لایت 5G

در نگاه اول، می توانیم بگوییم که طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، تفاوتی با طراحی شیائومی می 11 ندارد. در نمای رو به رویی، می 11 لایت 5G به صفحه نمایشی 6.55 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع امولد مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ جذاب اینفینیتی O هستیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در نمای پشتی هم شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم. یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، شیائومی می 11 لایت 5G اولین گوشی هوشمندی می باشد که به پردازنده اسنپدراگون 780G مجهز شده است. پردازنده ای که توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را دارد.

این گوشی هوشمند به باتری با میزان ظرفیت 4250 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 33 واتی شارژ سریع مجهز شده و قرار است با قیمت پایه 369 دلاری روانه بازار خواهد شد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !