طراحی نهایی و مشخصات اصلی ویوو Y31 پیش از رونمایی مشخص شد

سری گوشی های هوشمند میان رده ویوو تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. البته ویوو در زمینه پرچمداران هم حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این بار قرار است ویوو Y31 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود که به لطف شایعه پراکنان مشخصات فنی و طراحی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون پیش از رونمایی رسمی، منتشر شده است.

در مورد طراحی قسمت جلویی هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما با توجه به تصاویر منتشر شده به احتمال زیاد شاهد حضور ناچ واتردراپ یا همان قطره ای خواهیم بود که بریدگی قطره ای شکل در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای خواهد داد. این گوشی میان رده قرار است به صفحه ن با رزولوشن FHD پلاس مجهز شود.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین با چیدمان جالب و جدید ویو خواهیم بود. اطلاعاتی دقیقی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده منتشر نشده اما به احتمال خیلی زیاد سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، ویوو Y31 را همراهی خواهد کرد.

با توجه به تصاویر منتشر شده، قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور در نظر گرفته شده که نشان از آن دارد این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی با پنل IPS LCD مجهز خواهد شد. در بخش سخت افزاری نیز شاهد حضور پردازنده میان رده اسنپدراگون 662 خواهیم بود. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی مجهز به شارژ سریع نیز، یکی از مشخصات قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده خواهند بود.

پست های مرتبط

گوشی Vivo X200 اولین پرچمداری خواهد بود که از تراشه Dimensity 9400 بهره می‌برد

سامسونگ از گوشی گلکسی M35 5G رونمایی کرد

اپل احتمالاً چت‌بات Apple GPT را راه‌اندازی نکند