بروزرسانی سیستم عامل watchOS 7.3.3 ساعت های هوشمند اپل منتشر شد / به همراه آموزش

بدون شک در میان ساعت های هوشمند، شرکت اپل توانسته است به نسبت شرکت های دیگر فعال در این عرصه، عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد. اپل واچ سری 6 آخرین ساعت هوشمند این شرکت بود که با بهره بردن از مشخصات قدرتمند و قابلیت های بسیار جذاب و کاربردی توانست عملکرد بسیار درخشانی را از خود به نمایش بگذارد. حال نسخه بروزرسانی شده سیستم عامل watchOS 7.3.3 برای ساعت های هوشمند سری 3، سری 4، سری 5، سری 6 و SE منتشر شده. در ادامه نحوه بروزرسانی سیستم عامل برای این ساعت های هوشمند را آموزش خواهیم داد.

پیش از اینکه به آموزش بروزرسانی سیستم عامل جدید ساعت های هوشمند اپل بپردازیم، نگاهی خواهیم داشت به دو مشخصه بسیار بارز و کاربردی که اپل واچ سری 6 با خود به همراه داشت. قابلیت های ECG و spO2 که با توجه به توانایی هایی که دارند تا به امروز بسیار پرکاربرد بوده اند.

قابلیت spO2 اولین بار برای ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 در نظر گرفته شد. قابلیتی که توانایی سنجش میزان اکسیژن موجود در خون شما را دارد. همانطور که می دانیم یکی از نشانه های مبتلا شدن به ویروس کرونا، کم شدن میزان اکسیژن موجود در خون می باشد. اپل واچ سری 6 با بهره بردن از این قابلیت، در صورتی که اکسیژن خون شما از حد معینی کاهش یابد، به شما اخطار می دهد. هر چند این یکی از نشانه های مبتلا شدن به کرونا ویروس بوده و به همین دلیل اپل اعلام کرده که این قابلیت به تنهایی نمی تواند مهر تاییدی بر مبتلا شدن به کرونا ویروس باشد.

قابلیت ECG در کنار قابلیت افتادن هم تا به امروز توانسته جان کاربران بسیاری را از مرگ حتمی نجات دهد. قابلیت افتادن اینگونه عمل می کند که در صورت افتادن کاربر و یا زمین خوردن، اخطار هایی را ارسال می کند تا از وضعیت جسمانی کاربرش مطلع شود، در صورتی که جوابی دریافت نکند، از کاربرش می خواهد تا با نزدیک ترین آشنا و یا دوست خود تماس برقرار کند و اگر باز هم جوابی دریافت نکند، بصورت خودکار موقعیت مکانی کاربر خود را به نزدیک ترین مرکز فوریت های پزشکی ارسال می کند.

برای نصب نسخه بروزرسانی سیستم عامل watchOS 7.3.3 مراحل زیر را دنبال کنید:

_ نرم افزار  Watch app  را در گوشی آیفون خود باز کنید

_ به قسمت General > Software Update بروید

_ بر روی گزینه Download and Install ضربه بزنید وwatchOS 7.3.3 را انتخاب کنید

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

کارگاه آموزشی قسمت دوم : هدفون گیمینگ مناسب پخش موزیک نیست !

کارگاه آموزشی قسمت اول: امپدانس هدفون