شیائومی می 11 لایت 5G اولین گوشی میان رده با پردازنده اسنپدراگون 780G

سری می گوشی های هوشمند شیائومی تا به امروز توانسته اند با بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارند. شیائومی می 11 اولین پرچمدار در میان گوشی های هوشمند جهان بود که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام مجهز شد. حال شیائومی می 11 لایت 5G قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت معرفی شود که در شایعات منتشر شده، پردازنده جدیدی قرار است این گوشی هوشمند میان رده را همراهی کند.

با توجه به شایعات و برخی از تصاویر منتشر شده، طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند تفاوت چندانی با شیائومی می 11 ندارد. در نمای رو به رویی شاهد حضور طراحی ناچ اینفینیتی O می باشیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است که البته هنوز اطلاعی در خصوص سنسور دوربین سلفی و صفحه نمایش منتشر نشده است.

در قسمت پشتی هم شاهد حضور سه سنسور دوربین می باشیم. تا به امروز مشخص شده که شیائومی می 11 لایت 5G قرار است به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام، یعنی اسنپدراگون 780G مجهز خواهد شد. این پردازنده میان رده توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی پر سرعت نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات هسته های در نظر گرفته شده برای این پردازنده میان رده مشخص نشده. اما می دانیم که اسنپدراگون 780G به چیدمان خوشه چینی 1+3+4 مجهز شده که یک هسته قدرتمند تر، سه هسته ضعیف تر و چهار هسته با مصرف انرژی کمتر، هشت هسته این پردازنده را تشکیل می دهند. البته هنوز بصورت رسمی این پردازنده میان رده معرفی نشده است.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !