شیائومی می 11 اولترا معرفی شد / پرچمداری که به هیچکس رحم نکرد

بالاخره شیائومی می 11 اولترا به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت بصورت رسمی معرفی شد. این پرچمدار بسیار قدرتمند توانست با بهره بردن از مشخصات قدرتمندش عملکرد بسیار خوبی را از خودش به نمایش بگذارد. پرچمداری که در حال حاضر نام بهترین گوشی هوشمند پرچمدار را با خودش به یدک می کشد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند.

مشخصات شیائومی می 11 اولترا

پیش از این شاهد رونمایی شیائومی می 11 بودیم که اولین پرچمداری بود که به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام مجهز شده بود. شیائومی می 11 اولترا در نمای رو به رویی به صفحه نمایشی 6.81  اینچی با رزولوشن 1440 پیکسل پلاسی از نوع امولد مجهز شده است.

برای طراحی صفحه نمایش هم شاهد حضور ناچ بسیار جذاب اینفینیتی O می باشیم. صفحه نمایش در قسمت های کناری خمیدگی هایی را با خود به همراه داشته که سبب شد تا صفحه نمایشی با حاشیه بسیار کم و بسیار جذابی را شاهد باشیم.

اما مشخصات قدرتمند این صفحه نمایش به رزولوشن بالا و طراحی بسیار جذاب بسنده نمی شود، این صفحه نمایش توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتزی را دارد. این صفحه نمایش با کیفیت توانست امتیاز A پلاس را از دیسپلی میت کسب کند.

اما اصلی ترین و قدرتمند ترین مشخصه در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، سنسور های دوربین آن می باشد. در قسمت پشتی شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که با توجه به رزولوشن های در نظر گرفته شده، حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ GN2 به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 از نوع پریسکوپ با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال و 10 برابری هیبرید در کنار سنسور 48 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 128 درجه ای، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند قدرتمند را تشکیل می دهند.

این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدئو با حداکثر کیفیت 8K را دارد. قابلیت لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS نیز لرزش های ناخواسته هنگام ضبط ویدئو را حذف می کند و در نهایت خروجی ویدئو بسیار جذابی را ارائه می کند. البته سنسور اصلی توانایی زوم 120 برابری دیجیتال را نیز دارد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما شیائومی می 11 اولترا به قدرتمند ترین و جدیدترین پردازنده شرکت کوالکام؛ یعنی اسنپدراگون 888 مجهز شده است. این پردازنده توانست در میان پردازنده های گوشی های هوشمند اندرویدی، این پردازنده توانست بهترین عملکرد را از خودش به نمایش بگذارد.

در بخش میزان ظرفیت باتری هم این گوشی هوشمند پرچمدار به باتری قدرتمند با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر بسیار قدرتمند 67 واتی شارژ سریع مجهز شده است. تا همینجا این پرچمدار در مقایسه با پرچمداران دیگر مشخصات قدرتمندی را با خودش به  همراه داشت و باید منتظر باشیم و ببینیم در مقابل پرچمداران قدرتمند دیگر چه عملکردی را از خودش به نمایش می گذارد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود